[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem even gehuurd bij Videoland om te kijken of het leuk is, maar denk dat ik hem nu toch maar koop.
    Er wordt wat af gelachen !
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    en, bevalt hij? Ga je al een stuk sneller?

    No excuses now anymore my friend :)
     
  3. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei oei, vannacht weer aan de slag geweest met meerdere circuits, om te beginnen Suzuka.
    Daar heb ik 3 seconden van mn beste tijd afgehaalt van 1.50.8 naar 1.47.37.
    Daarna ben ik Donnington gaan doen, stond op 1.25.58 nu op 1.22.29!

    Als laatste heb ik nog effe Jerez gedaan ,daar had ik 1.30.20 staan , is nu 1.29.78 geworden.

    8)
    Ik merk dat ik de laatste paar dagen steeds beter handmatig schakelen door krijg , en dat merk ik nou dus ook in de tijden.
    :) Het begint nu een beetje automatisme te worden en dat is goed, want dan kan ik me weer beter concentreren op de racelijnen, in plaats van de toerenteller!:cool:
     
  4. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen tijd gehad om er echt mee te racen... ik had gisteren enkel genoeg tijd om een motor te maken en daarna twee rondjes te rijden....

    Ik weet nog niet of het echt veel zal schelen, maar ik merkte wel dat ik de bochten sneller kon nemen... Ik verwacht niet dat ik secondes van Mugello af zal halen, maar wel van de niet demo banen.

    Ik heb nu (met geluk) een 30/23/27/30 bike. Ik zeg met geluk omdat ik niet goed heb opgelet en niet wist dat de je niet zelf de trainingspunten kan toewijzen.

    Vanavond heb ik weinig tijd (misschien laat) maar morgen ben ik vrij, dus dan kan ik even oefenen... zoals je al zei: No more excuses :cool:
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ok dan.. heb zelf ook erg weinig tijd gehad (al sinds zaterdag niet meer op Live geweest geloof ik?) en vanavond ook niet al teveel tijd. Misschien morgen en zaterdag. Ik wil in de 1.32.xx ;)

    Suc6 met je custom. Hopelijk zorgt het voor veel spannende races!
     
  6. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehehe damn damn net niet in de 1.33'ers :'-( haha had eerste split 12.7 2de.. 30.4 dacht hmm niet zo bijzonder.. en 3de split was 50.88 was nog nooit zo snel geweest dus ik dacht jeeej ik ga op weg naar een 1.33 maar maakte heeel klein foutje in s bocht na 3de split en kwam uit op een 1.34 blank.. 1.34.00 :'-( dus haha das balen.. maar goed die 1.33 komt er nog wel :)
     
  7. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt wel goed Xtrordinary, t zijn meestal die kleine dingetjes die t m doen , zoals net wel of net niet een bocht vol gas nemen, net iets te lang powersliden of net te vroeg remmen, alles bijna mekaar scheelt dat op t eind net die paar tienden die je nodig hebt, maar op een gegeven moment heb je net die ronde ertussen zitten waarbij t wel goed gaat, en dan zit je er wel bij
    Suc6 BP
     
  8. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah precies.. als ik het perfecte rondje eruit pers.. dan zit ik ook eindelijk in de 1.33.. thnx BP maar toch balen hahah 1.34.00 haha ik wil die 1.33 rijden al was het 1.33.99 maakt me niet uit hahah :D
     
  9. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, jah t gaat om t idee he? 34 of 33, dan vooral ist hatelijk omdat je er maar 1 honderste vanaf zit , ga jejezelf helemaal opvreten, hehehe. Is wel een extra motivatie om t de volgende keer wel te laten lukken, hehehe!
     
  10. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah psies een 1.33.99 of 1.34.00 klinkt toch als een wereld van verschil haha... dus jah volgende keer beter.. dit was trouwens in een race gereden samen met Crashing Biggel.. damn wat is die gozer snel in eerste 2 secties
     
  11. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Komende week lekker vrij en ga dan eens een nieuwe custom bike maken met 30/20/30/30 ipv 26/29/27/28. Ik kom de bochten namelijk gewoon niet door. Met het handschakelen gaat het al wat beter, maar rij op Mugello nu 1:38.
    Dus met de juiste setting moet hier toch 2 seconden (of meer) af kunnen ?!

    Totdat ik de juiste lijn en setting heb, volg ik wel.
    Compenseer het wel met praten, ha, ha ...

    Tot vanavond !
     
  12. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe tijden gereden terwijl ik gisteren met knikkende ogen achter de TV zat. Dat krijg je er van als je een paar dagen te lang achter die Xbox blijft hangen.

    Bij beide tracks weer een seconde grens doorbroken:

    Jerez: 1.31 hoog (was eerst 1.32.30)
    Le Mans: 1.24.98 (was eerst 1.25.xx)

    Ik blijf het gewoon proberen. Zoals altijd maak ik toch nog steeds veel fouten.

    Jerhui: nog 8:48 seconden.
     
  13. jorjo

    jorjo G-Force

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    YEaAAh net ff nieuw record gereden op mugello :D
    met Walker reed ik 01.34.70
    eindelijk onder de 01.35 yeaaah.. maarja ik kon nog wel sneller mischien zit er zelfs 01.33 .. nog ff oefenen
     
  14. Lourens

    Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat dit al 10X is gevraagd... waren in de 80 pagina's8)

    Hoe kan het dat ik in de Lobby NIET met alle mensen kan praten. Weet niet of ze mij horen, maar ik hoor ze niet. Tijdens de race zie en hoor ik ze ook niet en staan ze aan de start als 'ghost' terwijl ze gewoon racen volgens anderen! Dat klopt ook want ze krijgen punten.
    Denk ik dat ik eerste rijd, kom ik over de finish... nog steeds eerste, maar in de Lobby is er al iemand (die ik dus niet kan horen) die er met de winst vandoor gaat!

    Waar kan dit mee te maken hebben? Heb een router (alles OK hier), maar met UC bijvoorbeeld heb ik géén enkel probleem:confused:

    Heb trouwens alleen de Demo...
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Daar heb ik soms ook last van ja. Niet alleen het niet horen van bepaalde personen, maar ook het niet zien van bepaalde personen en het niet kunnen joinen van bepaalde games. (een aantal mensen kunnen ook niet bij mij joinen)
     
  16. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah dat heb ik ook.. haha dan hoor je iemand lullen tegen een persoon die ik niet hoor.. maar hun weer wel.. en dan denk je.. damn wat lult die gast nou tegen zichzelf haha
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Toevallig dat je reageert :) Ik heb het vaak bij jou; Denk ik mooi 1e te rijden blijkt uiteindelijk dat Xtrordinary de race heeft gewonnen :eek:
     
  18. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha oww lol hmmz.. tjah sorry kan er ook niets aan doen haha... had dat eerst ook bij Toxic Timmy.. maar die hoorde ik ineens gister wel.. ook vaag maar goed
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja met Timmie heb ik ook nog nooit kunnen praten :{
     
  20. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ha, ha WouteR,

    Ik denk dat je gewoon niet snel genoeg bent !
    Wat is trouwens je game naam .... of is dat geheim(dreigbrieven ?!)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina