1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Yep, DK64 was ontwikkeld door Rare die toen nog in handen was van Nintendo. Daarom kon Rare een game maken van een IP van Nintendo.

    Als DK niet van Nintendo was,maar van Rare hadden ze nooit op de E3 een nieuwe DK game kunnen aankondigen... .
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee. Er is een verschil tussen een game maken en eigenaar zijn van een licentie.

    rare mocht destijds van Nintendo games maken waarvan de licentie bij Nintendo lag. Zoals Donkey Kong, Diddy Kong racing etc. Maar die licenties zijn van Nintendo.

    Zoals ik al zei, die mag Rare nu niet meer maken omdat Rare niet de licentie ervoor heeft omdat ze niet meer voor Nintendo werken. Dus je zal nooit een Donkey Kong game van rare op de xbox zien, tenzij Nintendo hier toestemming voor geeft, wat ze dus nooit zullen doen ;)
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar een paar dagen :D

    Gisteren weer Worms Armageddon gespeeld, totaal aantal online gespeelde games zit alleen al bij Forts op 140+ , neem een half uur per potje en je ziet dat ik met alles bij elkaar waarschijnlijk rond de 80-90 uur in dit spel heb gestoken.

    Na maanden van games waarvan ik zoiets heb van :'), eindelijk een game waar ik echt zin in heb. Risk, één van mijn favoriete bord spellen, een wereld oorlog kan niet overzichtelijker.

    Maak mij slechts om één ding een beetje zorgen, dat is dat ik de campaign door de gekke dieren niet zo leuk vind. Maarja ik wil gewoon online spelen en dan de classic mode doen\o/\o/\o/\o/

    En hierna dan uitkijken naar Sonic 4 Ep1, zou hij net zulke vette muziek hebben als Sonic the Hedgehog 2? ofnet zo pittig zijn als Sonic & KnucklesO-)
     
  4. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Risk is inderdaad HET bordspel !

    Vraagje....Ghost 'n Goblins was toch ook een arcade game? Kan het niet vinden....iemand een tip?
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Woot! Zombie Apocalypse is DE shit! Eergister samen met een vriend gedownload en alle 55 levels gecomplete in één run. Echt super vet, elke keer massa's zombies en lachen. Binnenkort maar eens die 7 days of Hell uitspelen.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Daar ben je stuk langer mee bezig. Maar erg vet als je samen met vrienden speelt :cool:
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hmm klinkt goed. Krijgen beide players achievements in couch co-op? Had zoiets gelezen en daarom toendertijd geskipt.
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Drokzie, wat een gozer, komt hij gisteren in mijn party "oops verkeerde party" :p.. Ga je ook Risk kopen?
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hmmm misschien :+ ga iig eerst ff de Demo checken. Heb eigenlijk nooit het bordspel echt fatsoenlijk gespeeld maar wat ik ervan gezien hebt leek me wel wat.
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Game: Defense Grid
    Level: Waste Disposal

    [​IMG]

    Rank 36 (van 60.000+ gamers)8)

    Lol, ben nooit supergoed in een game, middenmoot zeg maar, behalve deze, en dan is het leuk om aan je hiscore te prutsen.

    De grap is ook dat gamers er kennelijk heel verschillende taktieken op na houden. Zelfs in de top zie je gamers die een hiscore weten neer te zetten met heel veel towers en anderen weer eenzelfde met juist heel weinig towers. Zelf werk ik eigenlijk bijna exclusief met de standaard GUN plus TEMPORAL. Dan gooi ik aan het begin nog een LASER in de mix, misschien een CANNON en voor de punten (kom ik nu achter) een COMMAND ... plus goedkope GUN om paden te blocken.

    Misschien dat ik nog eens moet gaan varieren, maar ik scoor het makkelijkst een hoge hiscore met bovenstaand wapentuig
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ben zelf erg fan van de Cannon en een tactisch opgestelde flametrower (in de lengte van een pad).

    Vind de levels wel een beetje vervelend soms, vaak kun je dan net niet bouwen waar je graag wil, toch wel een beetje de funkiller soms.

    Denk ik binnenkort weer even Warcraft 3 + tFT uitbereiding installeren voor wat TD actie. Die blijft toch de koning van TDs, zeker de Multiplayer TDs waren echt geweldig.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Het is net schaken. Die gasten weten ook een heleboel openingen tot zet 15 uit hun hoofd. Hehe, ik weet Waste Disposal nu ook uit mijn hoofd8) Ik heb nog wat ideetjes om mijn zetten te tweaken. Een COMMAND extra (voor meer punten) en wellicht een upgrade minder, omdat ik net iets overcapaciteit in firepower heb. Dat soort zaken.

    Maar dan is de opstelling ook helemaal getweaked. Wellicht is een top 30 haalbaar. Een nog hogere rank vereist waarschijnlijk weer een heel andere aanpak.

    In de top 3 zie je vaak absurd hoge hiscore. Ze gebruiken het effect dat je in de tijd ook punten krijgt. Dus 'rekken' ze de tijd (afsluitingen aan/uit zetten) en bouwen zo door aan hun punten.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Tsja dr zijn wat ongeschreven regeltjes in de game, zoals bijv dat je punten sneller oplopen wanneer er meer crystals in de basis zijn, en hoe hoger je score je meer punten je erbij krijgt enz..
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    idd ik wacht altijd tot na een wave bonus met bouwen en Anti Air pas als de wave komt, scheelt toch weer wat geld op den duur en hoe meer je spaart hoe meer je weer extra krijgt ;)
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    ^^ En jij gaat gelijk Defense Grid spelen? Hahaha, ik zag het wel:)
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    hehe het ging meteen weer kriebelen jah :+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe kan ik deze game afgelopen E3 gemist hebben? :eek:

    Populous! :D _O_
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Populous indeed :D
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Haha, dat ik die naam hier nog mag horen.

    POPULOUS! :D

    BULLFROG! :eek:
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    :eek: BULLFROG!? * Blijt * :D


    Nu nog Dungeon Keepert!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina