1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gebruik AppTrap. Die geeft een melding of je de preference files wilt behouden of verwijderen zodra je een programma naar de Trash sleept. Maar eigenlijk is dat totaal niet nodig want die .plist files doen geen kwaad.
     
  2. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal dit weekend het lijstje eens wat professioneler/uitgebreider maken. :) Altijd handig.... Mocht iemand nog suggesties hebben. Ze zijn altijd welkom!
     
  3. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedere keer als ik me aanmeld bij MSN Messenger, dan moet ik al mijn contactpersonen opnieuw toevoegen (accepteren). Dat is verschrikkelijk irritant, maar wat ik graag zou willen weten is hoe ik hier vanaf kom. Kennen mensen hier dit probleem en weten ze een oplossing ?
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gebruik Adium :)
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    of aMSN ;)
     
  6. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb dit probleem sinds kort ook bij een van mijn mailadressen. Ik gebruik nu maar Adium.....
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb trouwens de Beta van msn for mac 8 gedownload. Maar ik kan nu niet zeggen dat deze veel verbeterd is t.o.v. 7 dus heb hem alweer verwijderd.
     
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb het ook tegenwoordig, heel raar. Maar is denk ik een probleem van MSN.. Op windows heb ik het niet. Las trouwens ook op internet dat er heel veel andere waren die dit probleem hadden. Sinds 2 dagen geleden zijn er echt honderden posts bij gekomen.
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ben er serieus over aan het denken om enkel bootcamp te doen zodat ik 'de echte msn' kan gebruiken.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarom pak je niet gewoon Adium. 100x beter.
    En als je echt persé MSN wilt gebruiken kun je beter Parallels of VMware Fusion gebruiken. Dan draai je Windows als virtuele machine en kun je gewoon in Mac OS X blijven.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Alleen wordt heel je computer dan ineens tering sloom.

    Ik moet zeggen dat ik er tegenwoordig toch ook wel van baal dat het Office voor Mac niet wat uitgebreider is. Visio is er niet. En nu moet ik Access virtueel draaien en dat pakt dus echt niet aan. Hij loopt tegenwoordig alleen nog maar vast. Ik ga denk ik in de vakantie allebei mijn Macs (iMac en MacBook) maar eens overnieuw installeren.
     
  12. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Adium werkt perfect!
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Sloom? Je kunt precies aangeven hoeveel Ram de virtuele machine mag krijgen en hoeveel processor cores. Op mijn iMac met 4GB Ram loopt het super. Heb deze nu 3 jaar en één keer opnieuw geïnstalleerd en dat was toen ik Snow Leopard binnen kreeg.
     
  14. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik draai parallels op 6Gb met windows 7 en helaas soms XP. draait als een dolle. Mac blijft snel en windows draait snel, ik merk geen enkel probleem en heb geen haar op mijn hoofd die denkt aan bootcamp.
    System index onder win7 is 4.1 menig real-windows machine kan daar niet aan tippen.

    [​IMG]
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    I do. O-)
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Core 2 duo vergelijken met een i5 is niet echt ''fair'' :cool:
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Sowieso kan je een hoop resources besparen door grafische dingen (vooral in VM's) uit te schakelen in Windows. Sowieso zou ik in een VM vrijwel altijd kiezen voor een Windows XP setup. Puur omdat het gewoon een vrij licht OS is, en eenvoudig in gebruik. Voornamelijk doelende op administratieve taken. Windows 7 is daarvoor teveel op de (normale) gebruiker gericht. Ondanks het feit dat dr veel, maar dan ook veel, meer tools inzitten voor beheer/onderhoud.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  19. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    idd, daarbij komt dat hij 4Gb draait en 64 bit. Is niet echt een vergelijking.

    [fanboymode on]
    Maar wat "wij" wel kunnen en hij niet, is een echt besturingssysteem ook nog op de achtergrond draaien. "wij" draaien windows er gewoon even bij.... en niet als core systeem
    [fanboymode off]
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    w0w :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina