1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter IV [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

  1. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb gisteren de tournament update binnen gehaald en ben eigenlijk wel teleurgesteld dat ze niet voor de eenlingen onder ons (like me:9) het systeem van SF4 vanilla aangehouden hebben.

    Voor een groep is het nieuwe systeem beter en veel gezelliger, maar meest van tijds speel ik alleen en dan zit ik 90% van mijn toch al karige game-tijd te staren naar andermans wedstrijden. En als dat geen bekende van je zijn is de lol er snel af :'-(

    Heb ondertussen ook wat vaker endless battle gedaan en donderju wat is het niveauverschil met ranked dan groot zeg. Word constant met groot gemak gedold door mensen die met alles en iedereen overweg lijken te kunnen.
     
  3. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is ook logisch, zoveel scheelt SSF4 van SF4 niet dus mensen hebben lang de tijd gehad om te trainen, als je dat zelf niet bijhoudt dan word je snel ingemaakt.

    Ik merk zelf ook als ik nu weer ga spelen na 3/4 weken niet gespeeld te hebben dat ik het gelijk een stuk moeilijker heb.

    Maar speelt niemand meer SSF4? Het is zo stil..
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb de game sinds dinsdag binnen, en daarvoor vrij weinig SF2 en SF3 gespeeld, en dan vooral in de tijd van de SNES en later de Dreamcast, dus het was weer even inkomen.

    Ook even 10 potjes online geprobeerd, maar wist geen enkele ronde te winnen. Sowieso vind ik het erg moeilijk om die grote combo's etc etc uit te voeren, en lukt dat zelden tot nooit.

    Qua gameplay en graphics wel erg leuk, en heb nog niet alle characters geprobeerd :)
     
  5. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Klopt inderdaad, maar ik heb er ondertussen toch ook alweer 30+ uur in zitten. Ik speel eigenlijk alleen met Gouken, maar word toch vaak in endless battles helemaal lens geschopt door gasten die echt met iedereen overweg kunnen.

    Ik snap wel dat Gouken maar een beperkt spelletje kan spelen en als mensen dat door hebben word het moeilijk, maar toch....

    Misschien moeten wij maar weer eens wat potjes doen Melvin, als we het allebei moeilijk hebben;) Speel je nog steeds met Rufus?


    Ik heb voor SF4 ook alleen SFIITurbo op de SNES gespeelt, dus ik weet hoe je je voelt als je net in SF4 stapt:):
    Het is wel een behoorlijk ander tempo en de de 2,3 of soms 4 hit combo's van toen zijn behoorlijk uitgebreid.

    Het beste kun je de challenges doorlopen en jezelf aanleren om af en toe eens de focus attack in te zetten (moest ik mezelf echt toe dwingen in het begin).

    Ook de forums van Shoryuken.com bieden veel info over de combo's van ieder character. Ik heb daar alles wat ik weet over Gouken gelezen en geleerd.

    Voeg me maar toe voor een paar potjes wanneer je me eens online ziet (vaak pas laat op de avond).
     
  6. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Streetfighter X tekken aangekondigt en Tekken X streetfighter.

    Wazig haha ben benieuwd.

    Bij super streetfighter heb ik steeds lag bij iedereen nog maar gele streepjes en geen groen.

    hebben meer luitjes daar last van???
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  8. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    SF X Tekken word echt gruwelijk!!

    De andere versie moet ik eerst maar ff zien aangezien die de Tekken engine krijgt.

    @Camo verschilt de ene keer wel de andere keer niet.
    Wel heb ik vaak dat ik tegen iemand speel met groene streepjes en toch nog lag krijg...en aan mij ligt het niet...
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2010
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry voor de bump. Maar ben afgelopen week weer aan super street fighter 4 begonnen en ben er echt helemaal weer aan verslaafd. Zit zelfs hardcore weer combo's te oefenen, lol.

    Weet iemand toevallig waar ik voor een goede prijs in Nederland aan een tournament edition van madcatz kan komen?
    Kan het zelf niet goed vinden namelijk. Het liefst zonder creditcard betalen, via ideal of acceptgiro zou ideaal zijn.

    Thanks
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb diezelfde editie stick ook al een lange tijd proberen te krijgen, zonder succes. Ik denk dat sites zoals amazon en ebay het wel kunnen leveren...maar dan zit vaak alsnog vast aan een creditcard.
     
  11. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    http://www.budgetgaming.nl/games/1/street fighter tournament stick/console-all.html

    goedkoop wordt lastig, en er schijnt ook een nog moeilijker te verkrijgen (Round 2) editie te zijn...
    click op de stick die je zoekt voor een overzicht (in NL en buitenland) waar deze sticks nog nieuw te verkrijgen zijn
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2010
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb de helft van die sites ook al geprobeerd en werd hiermee later geïnformeerd dat ze niet meer leverbaar zijn...
     
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij amazon.de hebben ze voor 100 een round 2 te stick. Zitten daar ook nog volgens mij (niet betere) modernere technieken in zodat hij langer mee gaat en vind hem opzich mooier afgewerkt. Alleen haat het om mijn papa lief aan te kijken en te vragen of ik zijn cc mag gebruiken. Bij futurezone bijvoorbeeld vragen ze gewoon 50 euro meer:lol:.
     
  14. ronnieboer

    ronnieboer Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er iemand is die een keer een paar potjes online wilt spelen add me ff, xbl tag: ronnieboer
     
  15. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem verkopen iemand?De gewone streetfighter IV dan.;)
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Speelt hier iemand nog Super Street fighter?
    Ik zit er weer ff helemaal in en heb wel ff zin in wat potjes online van de week..:b:
     
  17. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel wat potjes spelen... alvast het stof van me sf pads poetsen voor marvel vs capcom 3

    Voeg me maar toe
     
  18. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg AntonieSF toe maar ik speel wel normale sf4 vind de changes naar super maar niks
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    [gt]715072[/gt]

    1200 punten voor de AE uitbreiding als je SSFIV hebt.
     
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    voor de mensen die AE (arcade edition) hebben gehaald, voeg me maar toe,... heb wel weer zin om te ouwehoeren O-)
     

Deel Deze Pagina