Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Welke heb je gekocht en wat is de prijs incl verzending?
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ongelovelijk triest dat die uit de productie zijn gehaald zeg. Voor degene die hem niet hebben en een racegame op de goede manier willen spelen, zijn dus de sjaak?? Komt er geen nieuw stuur op de markt die zo betaalbaar is als het MS wireless wheel?
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat weet nog niemand, er is een kleine kans...
     
  4. Kelvin83

    Kelvin83 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijnes gewoon 2e hands gekocht, er zijn nog redelijk wat MS stuurtjes 2e hands te krijgen voor niet zo heel veel geld.
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Eigenlijk is dat heel raar inderdaad, dat er geen wheel meer wordt verkocht (behalve de zeer prijzige Fanatec).

    Zou er n nieuw stuurtje aankomen en dan met koppeling?
     
  6. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    De turbo S wheel van 350 €.
    Er komt nog 20€ verzendkosten bij.
    Ik zal wat pictures posten als mijn stuurtje binnen is en
    als die op mijn playseat gemonteerd is.
    Hopelijk kan ik m vrijdag installeren ,maar ik ben bang van niet.
    Zal wel sowieso dinsdag zijn.
    Waarom zijn we vrij maandag|:-
    Tja wachten is een schone zaak hE;)

    Werken die gasten van UPS ook op zaterdag?
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Laatst had een vriend van me een MS Wireless Wheel voor €30 gekocht tweedehands, nou ja de verkoper had 'm 8 keer gebruikt zei die :+
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Als ik fanatiek racer zou zijn, dan had ik m ook wel gekocht. Er gaan echter weken en weken voorbij dat ik niet race en dan vind ik t zonde.

    Foto's please :thumbs:
     
  9. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft hier iemand mss toevallig wat leuke links over modded Logitech DriveFX stuurtjes? Wil het stuur en pedels wel graag aanpassen, maar hoe?
     
  10. Tampad

    Tampad Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het Fanatec stuur nu vanaf eind februari, maar echt super vett
    nederlands kampioen geworden met FORZA 3 met dit stuur als mooie prijs en een 6e plek op het EK

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heeft er iemand een goedkope oplossing (en makkelijk op te bergen) voor gamen met een stuur op de bank? Want dat hanssystem bestaat niet meer namelijk. Ofja, het is iig niet meer te bestellen. En met TDU2 wil ik mijn stuur wel gebruiken. :cool:
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    360 Wheel kan toch gewoon op de bank :+
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    http://www.wheelstandpro.com

    Die heb ik, eigenlijk hetzelfde als het hanssysteem, qua ruimte dan. Enige nadeel is dat hij uit Polen(?) komt, maar ik had hem binnen een week binnen :)
     
  14. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Onderstaande gevonden op deze link/url: van 16 juni 2010 op Joystiq website. Nergens anders iets hierover gelezen.
    Mad Catz is een nieuw xbox 360 stuur aan het ontwikkelen.
    Op de link staat een foto. Als dit het stuur wordt dan ziet het er niet lelijk uit.

    http://www.joystiq.com/2010/06/16/mad-catz-microsoft-ceasing-production-of-xbox-360-wireless-raci/

    "I have to use my words carefully -- you'll have to check with Microsoft for further information," began Alex Verrey, Mad Catz global PR manager, in an interview with Joystiq today, "but it's Mad Catz's understanding that Microsoft are exiting the wheel market. So, Microsoft are no longer going to be producing their first-party wireless wheel for 360." (We've contacted Microsoft for further details.)

    Of course, this revelation follows Mad Catz's E3 announcement of its own "Mad Catz Wireless Racing Wheel" (pictured) for Xbox 360, designed by its Saitek division (also known as the Mad Catz UK-based R&D group). Saitek is Mad Catz's "pro gaming" brand and specializes in simulation equipment. "We tried very hard to make it not look or feel like a toy," explained Verrey. "It's got a real industrial design."

    The Mad Catz wheel is licensed to use the same wireless technology employed in first-party Xbox 360 peripherals and is estimated to operate some 40 hours off of three AA batteries. The wheel has "tiptronic" gear shift paddles in the back, but also includes an interchangeable gear shift that can be secured to either side of the base, as well as an accelerator and brake pedal attachment. Additionally, the package includes a desk mount and lap-rest supports.

    The Mad Catz Wireless Racing Wheel is expected to be released "before the holiday season" this year and won't be tied to a specific racing game or franchise, confirmed Verrey. It will retail for $130.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
  15. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Mijn forcefeedback van mijn stuurtje werkt niet meer.... Verder werkt het stuurtje nog gewoon wat kan het probleem zijn? Het is het stuurtje van microsoft Xbox360 racing wheel!

    groetjes
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zo hé, dat is me ff fucking duur. 8) Nevernooit dat ik dat ga betalen. Ik wil gewoon alleen ff TDU2 spelen met m'n stuurtje. :p
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Die Wheelstand Pro is wèl een geweldig produkt! Zeer stabiel en neemtveel minder ruimte in beslag dan mn destijds zelf gemaakte tafeltje.

    Stuurtje van Madcatz? Hmm......eerst afwachten.
    Had eigenlijk verwacht dat Microsoft n stuurtje met koppelingspedaal zou uitbrengen. Nu heb je alleen het zeer dure stuurtje van Fanatec (zelfde fabrikant als de wheelstand).
     
  18. Gacer

    Gacer Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het stuur nog in Engeland kunne bestelle en heb het gistere opegemaakt. Blijkt nu dat er geen setup cd in de doos zit. Is dit normaal? Heb ook al een vriend gebeld die hetzelfde "probleem" heeft. Het stuur werkt wel maar ik merk dat er weinig ffb is bij forza 3 en zelfs geen ffb bij Race Pro en NFS Shift...
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Setup cd? Nee die zit er idd niet bij. Hoe speel je? Gebruik je de meegeleverde adapter wel? Want met de batterijen krijg je dus absoluut geen FFB. Bij Forza en NFS zou zeker FFB moeten zitten, genoeg om het woord 'weinig' niet te kunnen gebruiken :+
     
  20. Gacer

    Gacer Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik de adapter uiteraard wel. Ik vind het gewoon vreemd dat ze in het boekje beschrijven dat je eerst de setup cd moet installere op de xbox en daarna pas het stuur moet aansluiten. Of was dit zo bij de eerste versies misschien?

    zoals hier wordt beschreven in het topic "set up your racing wheel": http://support.xbox.com/support/en/...essories/controllers/wirelessracingwheel.aspx
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2010

Deel Deze Pagina