1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Meer woorden kon ik er niet voor bedenken :).
    Maar een groene controller is echt awesome :D
     
  2. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
  3. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Leuk idee, met dat overhemd met de stropdas zo in het midden. Jammer dat de geweren niet echt op de silverballers van 47 lijken, en ik mis ook de silencer. Maar hoe dan ook erg mooi gedaan!
     
  5. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik zal je sterker vertellen; ik heb nog nooit een Hitman game gespeeld _0_
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat verklaart wel een hoop. Desondanks zegt de tux wel een hoop hoor, mensen die bekend zijn met hitman zullen het meteen herkennen ;)
     
  7. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Een vuurwapen is een vuurwapen, je herkende ze in elk geval :D
     
  8. yories

    yories Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen me faceplate gespoten maar ziet en ook wel brut uit en me controller.
    en ik heb zelf extenre koeling gemaakt omdat ik het er wel vet uit vind zien dit is het filmpje... http://www.youtube.com/watch?v=VvjstyDqy4Y
    MET BLAUWE LEDS :p :p
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Bleu leds? :+

    Maar waarom geen whisper fan er in gezet met blauwe leds? Vind ik persoonlijk toch mooier dan een fan die er tegenaan zit!
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Sorry, maar die fan heeft echt totaal geen nut daar :+ Hij zit nu tegen de metalen doos te blazen waar je moederbord etc in zit.
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat idd ook ;)!
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    De Xbox 360 haalt juist de meeste verse lucht door die opening 8). Niet dat het dan alsnog nut heeft er lucht in te forceren, aangezien je de complete airflow sloopt, maar oke.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wie gaat er in de Slim fans of dergelijke inbouwen?
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan nog is het fucking lelijk om er even een fan op te plakken :+
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee joh, of blazen die fans aan de achterkant de lucht er uit? Ik weet het niet meer 8) Ik dacht toch echt dat die metalen doos daar zat waar zijn fan zit...
     
  16. shffldrllshn

    shffldrllshn Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam erachter dat ik nog een kapotte 360 controller in de kast had liggen! Natuurlijk even opengemaakt om de verneukte analoge sticks van mijn andere controller te vervangen, en toen kwam ik op het idee om maar een nieuw likje verf te geven aan het lege omhulsel wat ik nu dus over heb :)

    Weet iemand waar ik goede stickers kan vinden om af te plakken? Dingen zoals strepen, blokjes en whatever (modelbouw winkeltje ofzo?). Zijn er specifieke merken verf o.i.d. die ik het beste kan nemen?

    Inmiddels heb ik al wat 0603 SMD LEDjes besteld, dat ziet er niet erg heel lastig uit om te doen. Het maakt niet uit wat voor een soldeerbout je gebruikt neem ik aan? En hoeveel kan ik daadwerkelijk verneuken aan mijn controller ga ik die LEDjes vervangen?

    Voorzichtigheid staat in ieder geval voorop, want afgelopen week heb ik mijn Nintendo DS al gesloopt :D maargoed, wie speelt er nou echt op zijn DS, amirite..
     
  17. Ledjes vervangen is niet zo moelijk. De ledjes zijn wel erg klein, ik raak ze af en toe kwijt tijdens het solderen (ze schieten weg wanneer ik ze probeer te klemmen).

    Ik had zelf meer moeite met het los maken van de orginele ledjes. Veel tin gebruiken, dan komen ze makkelijker los. Je kan op youtube filmpjes zien hoe je de ledjes makkelijk kunt los maken.
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Trust me, ik heb er 40+ open en dicht geschroefd ondertussen. De lucht wordt door de fans aan de achterkant via de zei- en bovenkant naar binnen getrokken, over de heatsinks, en via de achterkant naar buiten. De zeikant van de metalen case zit vol gaatjes.
     
  19. shffldrllshn

    shffldrllshn Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar dat ik er 10 ofzo maar heb besteld (doe maar duur) :) ik zie het ook al gebeuren dat ik iets er probeer op te klemmen maar dat het wegschiet... en die krengen zijn echt te klein om terug te vinden :p

    Ik had op het oude printplaatje van die kapotte controller geprobeerd ze eraf te halen, en dat lukte wel ok. Ik krijg als het goed is deze ochtend de LEDjes, dus ik laat het jullie straks weten of ik iets gesloopt heb! :x

    Edit: *veegt zweet van voorhoofd*

    I did it! Het is misschien niet helemaal zo netjes gebeurd als dat ik in mijn hoofd had, maar ze zitten vast, op de goede plek en ze doen het! Het zijn wel echt kleine bitches van lampjes, met de 2e heb ik echt een half uur liggen stoeien... er zat ook geen tin meer op een van de plekjes, en het bleef maar niet plakken.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2010

Deel Deze Pagina