1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 24]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Panasonic P37X20E, mooie 37" plasma voor €550.
     
  2. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Eerste fout die je maakt bij het kiezen van een tv: enkel naar specs kijken. Ik weet zeker dat de Pana een mooier plaatje geeft dan die LG van je link.
     
  4. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen tussen 24 inch full HD en een groter scherm (26 - 32inch) HD Ready. Voor xbox games, en TV kijken.. Wat is dan slimmer..
     
  5. peterh

    peterh Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    En btw, wat zijn dingen die een tv echt moet hebben, bijvoorbeeld het aantal Hertz en reactiesnelheid?
     
  6. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het aantal hertz is een persoonlijke keus.
    Heb zelf 2 lcd's (50hz en 8ms) die perfect hun werk doen.

    Dit waren wel tv's met een prijskaartje van >€ 1200
    Je merk meteen dat de gebruikte componenten beter zijn dan die van de huidige budget tv's

    Was laatst bij iemand met een Philips 32" FullHD 3000serie maar vond het beeld verschrikkelijk.
    Je merkte ook meteen dat de beeld engine problemen had met het bijhouden van snelle horizontale bewegingen.
     
  8. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Sja Philips... zelfs hun high-end 9000 series zijn droevig slecht. Matige panelen, met slechte zwartwaarden, slechte beeldbewerking met veel artifacts, slechte greyscale en kleuren zonder de mogelijkheid om te verbeteren. Oh en dan vergeet ik ook nog dat ze de hoofdprijs vragen voor hun matige TV's.
     
  9. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    welk merk is dan wel goed?:p hoor dat lg ook al slecht is.
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony (Bravia), Samsung :)
     
  11. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Droevig slecht, nee, zeker niet.

    Paneel is inderdaad al eens stuk gegaan hier en hier moet ik je gelijk in geven al had ik binnen 3 werkdagen een ander paneel erin. Sinds dien geen problemen meer.

    De zwartwaarden zijn niet optimaal en kunnen niet tippen aan de samsung lcd's maar het valt echt reuze mee. De 9000 serie LED tv's die ze hebben uitgebracht hebben overigens wel zeer nette zwartwaardes.

    Je moet ook wel alle beeld verbeteraars uitzetten. Beeld ziet er hier prima uit en geen last van artifacts. Kleuren zijn zeker beter in te stellen als de 2 Samsungs die ik in huis had.

    Onzin, is gewoon een mogelijkheid om dit naar eigen wens aan te passen.

    Ja, ze zijn wat aan de prijzige kant. Gelukkig kreeg ik er aardig wat korting op, dus prijs viel uiteindelijk wel mee.
     
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    En Panasonic (plasma).
     
  13. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    maar zijn die plasma s ook goed om op te gamen (zonder inbranden en ghosting enzo?)
    en zie je verschil als die panasonic s niet full hd zijn?
     
  14. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    hier wel :+

    Inbranden geen last van, ghosting komt volgens mij alleen bij LCDs voor ivm de reactietijd. Wel kan je last hebben van een ander effect, een soort groene waas (?) maar dat is mij nog niet opgevallen
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  15. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    die panasonic plasma tv s zijn wel goedkoop dus als die echt zo mooi beeld hebben als jullie zeggen ga ik er zeker een halen :p
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :thumbs:
     
  17. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dan komt de keuze panasonic of samsung ?:p
     
  18. shffldrllshn

    shffldrllshn Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier ervaring met de Panasonic P37X20? Na een lange zoektocht gaat dit hem waarschijnlijk toch worden.

    Geen input lag, goed beeld van wat ik zo heb gezien en vooral de grootte is echt perfect voor de afmetingen van mijn kamer. Het enige waar ik me een klein beetje zorgen over maak is de weerspiegeling van de TV. Kunnen jullie me vertellen of de reflectie van dit soort TV's vergelijkbaar is met de gewone CRT TV's? Atm heb ik gewoon een CRT'tje staan, en de spiegeling kan me eigenlijk niet zo heel veel boeien (gewenning, en natuurlijk zoveel mogelijk dichtgooien wat ik kan dichtgooien), maar als het met een plasma erger is dan een CRT zal ik misschien toch iets anders moeten overwegen.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ga naar een winkel en check gewoon wat ze zoal hebben. Wij kunnen niet voor je kiezen, kijk wat jou het meest aanspreekt en zie dan wat je doet.
     
  20. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Sowieso zou ik de tv testen/bekijken voordat je het toestel koopt. Niet dat het een soort anticlimax voor je wordt.

    @weerspiegeling: moeilijk in te schatten, ik heb alleen zijwaarts lichtinval en als het gordijn open is dan zie ik wel een lichte weerspiegeling, hoewel dat dan vooral in de rand van de tv is en niet zozeer in het beeld zelf 8)

    Oude tv staat er naast en daar is het erger maar die staat ook dichter bij het raam:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina