Zijn ze dat dan nog niet? Ik vind dat Halo al orgineel genoeg is alleen ze moeten gewoon niet praten van 'ja, nu is Blinx onze echte mascotte'. Ik blijf erbij dat ze nog een jaartje moeten wachten en zo alle series wat tijd geven om meerdere delen te maken en zo zie je welke character het beste bij de Xbox past en dus populair is.
Blinx was echt zwaar brak en wat mij betreft komt er ook geen vervolg.En om eerlijk te zijn heeft de Box ook geen mascotte nodig alleen zeer goede games das wat de Box nodig heeft.
Nee, ik reageerde op de opmerking dat Sonic de mascotte moet worden. Sonic is nl niet origineel. Een mascotte kan ook best eerder komen dan na een paar jaar hoor, als iedereen de Xbox met Halo in een adem noemt, heb je eigenlijk al een soort mascotte.
waarom het geen character is? moet ik dan alles uitleggen... een character is iemand die ook een persoonlijkheid heeft, de MC heeft dat niet (wel dan?) je weet niet hoe hij praat, of hij ironisch is of juist totaal niet. dat soort dingen maken characters in de ogen van (sommige) gamers een personage en kan ook als mascotte dienen. de MC heeft dat niet echt en kan dus totaal niet als mascotte dienen, ik had t gewoon fout gezegd.
Ken jij de MC? Juist rond de MC heerst een prachtig verhaal en jij bent daar kennelijk niet van op de hoogte. Dat de MC nou niet de Xbox mascotte is kan ik begrijpen. Daar heb je inderdaad een wat speelser karakter voor nodig. Blinx had dat kunnen zijn, als het spel ook een uber-spel was geworden. Ik denk dat MS op het moment weer bezig is met het creeeren van een dergelijk personage, waaronder Voodoo Vince.
Wat is toch het nut van een mascotte? Je loopt het risico dat je console voor eeuwig geassocieerd wordt met zo´n mascotte. Kijk maar naar Nintendo en zijn loodgieter. Een grote groep gamers laat nintendo consoles links liggen vanwege zijn kiddy imago en dan helpt die Mario mascotte ook niet erg. Wat mij betreft hoeft de XBox geen mascotte te hebben. p.s. En nee ik ben niet anti nintendo. Ik heb tenslotte naast mijn XBox een PS2, GameCube en GBA SP dus je hoeft me ook niet te flamen.
wtf word er nou geluld dat de MC geen goede character is. In Mario games zit toch ook absoluut geen verhaal? En de MC zegt meer dan mario in zijn spellen, mario heeft alleen kreten als 'lets go, en 'whahoo' en 'oohh nooo' Misschien moet er zoals WouteR al zei idd een speelsere character komen als mascotte maar de MC is zeker geen slechte character.
Precies, maar Nintendo heeft nu een beetje een probleempje, want ze willen van het kiddy karakter af en zoeken dus een nieuwe mascotte. Ze lopen nu al de hele tijd met RE te patsen. :{
Mario weg als mascotte bij Nintendo? Yeah, when hell freezes over. En ik geloof niet dat RE nog lang GC exclusive blijft aangezien de verkoopcijfers zwaar tegenvallen. ( en ja ik weet ook wel dat er een PS2 online RE aankomt, dus niet gaan zeuren over dat exclusive)
MC is in mijn ogen gewoon niet een echt personage, mario ook niet maar dat is gewoon zo gegroeid door de jaren heen.... en kijk, sam fisher of een sonic of blinx ofzow vind ik wel een echt personage... fp characters vind ik gewoon anders... ja, ik wee nie, dat vind ik gewoon I can have my own opinion can't I?
Twee boeken maar liefst. Niet dat ik daarmee wil aangeven dat de MC een mascotte is, maar wel om te ontkrachten dat de MC slechts een personage is binnen een spelletje..
Ik snap het ff niet... Waarom zijn de MC & Mario geen persoanges, maar Sonic, Sam & Blinx wel ? Je mag je eigen opinie wel hebben maar dan moet je 'm ook ff verklaren.. Anders is 't maar een lul-verhaal
maar het gros van de gamers interesseert zich niet voor die boeken en dat achtergrond verhaal. Die willen gewoon een personage hebben die aanspreekt. Mario en Sonic spreken aan. MC wat mij betreft niet. Zonder achtergrond te kennen is het gewoon een norse, stille rambo. Niet echt de coole mascotte die MS nodig heeft. En ik denk dat MS zeker een mascotte nodig heeft. Ze hebben nu natuurlijk Halo als 'mascotte-spel', maar men vaak koopt ook een console voor alleen die ene coole mascotte.
nouw, ik vind dat omdat sam en blinx enzow een karakter hebben in de games, mario praat nooit, hij kan alleen maar debiele dingen roepen en je kan echt niet weten of hij grappig is, of juist heel serieus of een mix ofzow... bij sam fisher weet je dat ie recht door zee is, maar 1 x in ze leven lacht (aan het einde) en dus een serieus leven lijd, blinx vind ik ook nie echt een karakter hebben maar kan wel goed dienen als mascotte, maar niet voor de xbox... en de MC heeft in de game ook niet echt een personage, en aangezien ik halo niet echt boeiend vond heb ik ook geen boeken ofzow gekocht dus als ik puur en enkel de game gespeeld heb dan heb ik geen flauw benul van hoe het karakter is van de MC ... en een personage moet in mijn ogen dat hebben om een echt en goed personage te wezen...
Mascotte's moetje niet gaan verzinnen, die onstaan !! t werkt niet als je de boel gaat forceren, zo lijk je net een gerrit zalm + club die nieuwe volksnaampjes ging verzinnen voor de pleuro muntjes...