de onofficiele Driver 3 thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raafke, 24 apr 2003.

1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    De stuntman engine is de engine die de makers gebruikte voor de game stuntman (DUH!), dit is een ps2 game waarin je een stuntman moet spelen en je dus allemaal stunts moet doen met auto's. Hiee zat al een heel mooi schade model in, en die is dus nog meer uitgebreid. De grapixs hebben ze nog wat opgepoetst en ik geloof dat er ook een goede phisics engine in zat (de manier dat zwaarte kracht toegepast word op de wereld)

maar om eerlijk te zijn heb ik alleen maar gehoord dat ze die engine gingen gebruiken en dan het kleine beetje info erbij wat ik hier net verteld heb.

2. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Bovnedien was stuntman nou niet echt een denderend succes he...

3. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    zal je uit de auto kunne >?

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eum dat was bij driver 2 al het geval en aangezien dat heel populair geworden is(kijk maar naar gta)
    ben ik er bijna 100% zeker van dat ze dat nu ook er in zullen steken maar er is nog niet echt veel informatie omtrent dit spel.

5. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook ergens screenshots van een mannetje uit de auto bij driver 3

Laatst bewerkt: 24 apr 2003
  6. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    je kan met driver3 ook bepaalde gebouwen inlopen, bijvoorbeeld een kroeg. dus niet zoals gta alleen op de weg waarbij gebouwen eigenlijk gewoon muren zijn met in het midden oneindige leegte.

8. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    En ze schijnen duizenden gebouwen gefotografeerd te hebben en deze precies na gemaakt hebben. Zo is er bv. een voorbeeld van een hotel in nice, waarvan de game een letterlijke copie bevat. :p als je het mij vraagt

edit: Oja, weet iemand of je ook willekeurige voetgangers over kan rijden en neer kan knuppelen zoals in gta!?! Misschien grof, maar het maakt het spel wel nog eens een stuk interressanter :p:p

Laatst bewerkt: 25 apr 2003
  9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    ik hoop van niet..

Dit vond ik zo leuk aan Driver, als je een replay maakt dat al die voetgangers aan de kant springen.. Ziet er een heel stuk realistischer uit.. Dat geeft Driver zo mooi sfeertje imo..
    En anders gaat het met iets teveel op GTA lijken.

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Top idee. Lekker hakken. Laat ze idd weg proberen te springen. Wordt het teminste een uitdaging om ze aan gort te rijden.

11. Dtm Driver

Dtm Driver Racer

Leuk Bevonden:
    0
    het moet idd een uitdaging zijn om ze omver te rijden is de speelduur ook weer langer van het spel }:]

12. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ;) lijkt me wel leuk maar het moet wel een beetje normaal blijven, je zult er bijv moeite voor moeten doen om iemand te killen!

Ze mogen het er wel in stoppen alleen het moet niet een supergeweldadig spel komen!

Deel Deze Pagina