Had DTM Race driver xboxlive! ondersteuning moeten hebben?

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 25 apr 2003.

1. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Zoals iedereen waarschijnlijk al weet is DTM Race driver al een aantal weken op de xbox uit. Hij heeft helaas geen xboxlive! ondersteuning, en daar wou ik het nou even over hebben.
    Stel, als dtm race driver wel xboxlive! ondersteuning had gehad, had je hem dan wel of niet gekocht, (als je hem nog niet hebt)?
    Vind je dat Codemasters een nieuwe versie van DTM met live! ondersteuning op de markt moet brengen?

:confused:

Ik ben benieuwd naar jullie reacties...........8)

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    DTM Race Driver terug met XBL niet, maar misschien wordt dat ondersteunt in het volgende DTM game.

3. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem ook niet aangeschaft met live ondersteuning (had ik mischien nog wel getwijfeld). Krijgt veel te veel concurentie. Komen nog wel beteren race games met live ondersteuning. MM3 en MC2 trekken mij toch meer.

4. Dtm Driver

Dtm Driver Racer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je nou zelf tuurlijk jammer dat het niet ondersteund word maar ja dan nog een super goeie game.......
    The best voor xbox!! |:-

5. Sir Killalot

Sir Killalot www.bbfl.nl

Leuk Bevonden:
    0
    same as pablow!!!!
    mm3 lijkt me een end beter!!

6. Dtm Driver

Dtm Driver Racer

Leuk Bevonden:
    0
    Die ga ik ook zeker halen maar hij lijkt me wat arcade 8ig maar dan nog zal hij veel fun geven... :D

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat als hij live ondersteuning had hij veel beter verkocht word, het komt vast wel in de nieuwste DTM. Jammer maar ik ga deze toch niet kopen, ik wil wat minder realisme ik ga voor PGR2!

8. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    jah, ik denk dat ik DTM wel had gekocht, MotoGP Online ben ik nu wel ff op uitgekeken, en ik heb nodig online-race verslavings-stillers nodig (wat een woord hé:eek:)

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik denk als Dtm xbl had gehad hij (nog) beter had verkocht want wat is er nou leuker dan online race dan is het veel spannender maar, ik denk dat het wel in dtm 2 komt

10. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Als die er komt.............

11. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Ja, het zal wel vet zijn, maar wie weet!

12. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    JA. Het liefst gisteren !!!

Deel Deze Pagina