[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zowat iedere laptop die je voor dat geld kunt kopen. Ligt tevens ook aan hoe hoog je de instellingen hebt staan.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik heb ze zo'n beetje op het hoogste staan, met name de standaard instellingen. Ik liep alleen eergisteren een Zwaard mis in ICC doordat ik in eens een log out kreeg.

    Zijn er meer die daar wel eens last van gehad hebben tijdens raids?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iedereen wel. Heeft niks met je instellingen te maken. Das is gewoon de verbinding.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Godver. Ik erger me de tyfus aan al die spamberichten in het trade channel. Zitten daar gewoon lekker te chatten. Soms heb ik dat ook wel eens met niet Engelstalige guilds, maar dat is minder erg dan lui die lopen te fokken in /2. :mad:
     
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt die gold spam berichten? Dan moet je SpamMeNot addon gebruiken.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nee man, hele chatgesprekken gewoon.

    Lui lopen gewoon te kutten over het WK voetbal.

    Zo kan ik de raid en dungeon berichten niet lezen. 8)
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dan maak je er een nieuw scherm bij voor alleen je raid berichten. Klaar is kees
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zoekt waarschijnlijk in de trade chat naar pug raids.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Klopt en ik kan op moment ook niet anders.
    Laat het dan gewoon bij /1 General en niet /2 Trade. 8)
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    /2 is ook niet voor PUG's bedoeld. Ik vind het juist vreselijk iritant als mensen 20 keer per minuut spammen dat ze nog een tank nodig hebben in de Trade terwijl ik me wool cloth probeer te verpatsen.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    /2 is casual kanaal tegenwoordig. Heb al zoveel mensen geblocked. Komt er weer een spam met ANAL [skillnaam]....te zielig die 11-jarige jongentjes ><
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    \
    Ja lol, dat terwijl ze de game pas over 7 jaar mogen spelen. :+
    Snap dat Trade voor iets anders bedoeld is, maar het is voor iedereen al zo'n gewoonte geworden helaas.
    Ik vind het wel best, zo kom ik wel aan mijn raidmomenten.
     
  13. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ff een request aan mensen : Kunnen jullie misschien even jullie UI posten hier ? Zoek een zéér minimalistische UI.

    Wowinterface.com helemaal afgezocht, meeste welke goed zijn zijn niet mijn resolutie!
     
  14. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een snel vraagje tussen door, ga waarschijnlijk vanmiddag m'n 7 day free game time erop gooien om te kijken of ik het weer wat vind. Jaartje ongeveer niet gespeeld maar met dual spec en alles begint het me nu behoorlijk te kriebelen.

    De vraagjes:
    - Hoe zit het met PvP voor Rogues? Goed, niet goed? etc.
    - Hoe zit het met PvE voor Rogues?
    - Hoe zit het met PvE voor Warriors? Ook als DPS zijnde, denk dat ik daar eerder voor zou gaan dan tank, maar misschien ook wel weer niet.. Hmph.
    - Hoe zit het met PvP voor Warriors?
    - Is het echt super goed casual te doen nu? Ik heb geen zin om weer aan allemaal dingen vast te zitten, raids te moeten plannen. Ik wil gewoon het naar m'n zin hebben wanneer ik dat wil en niet wanneer mijn Guild Leader dat voor me in planned.

    Die laatste, ja.. Zo wil ik het nu spelen. Vroeger was ik daar anders in, wou ik graag tijd op geven voor WoW etc maar nu echt niet. Ik wil gewoon heerlijk kunnen spelen en een boel plezier hebben.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    PvP Rogues kunnen wel goed zijn, maar volgens mij krijgen ze dikke klop van Warlocks en Mages. Ik heb laatst een duel gedaan met een vriend en die tikte me mooi van de mat. Had ook een briljante rotatie zij hij. Rogue wel te verstaan. ;)

    PvE rogues zijn in mijn ogen het beste als DPSérs. Dit omdat ze in beide handen wapens hebben en daar naast ook een serie side attacks, neem die met al die messen in het rondvliegen. Tanken met een rogue vind ik niks, DPS is voor hun de shit.

    PvE Warriors zijn gewoon het allerbeste in tanken. Warrior is sowieso de ideaalste klasse om mee te tanken. Niks op aan te merken en ze worden altijd, maar dan ook altijd gevraagd voor raids, dungeons en instances.

    PvP warriors weet ik eigenlijks niks van, dus daar waag ik me ook niet aan.

    De game is een en al casual en jij kunt er heel erg makkelijk in rollen. Zelfs met het verstand van een Eijsdense geitenkoe kun je nog snel tot level 80 komen, als je dat wilt. Verder is gear verzamelen zelfs voor mijn doen makkelijk geworden.

    Vandaag een nieuwe patch die bepaalde dingen weer wat makkelijk maakt.

    Kreeg gisteren namelijk te horen dat Ruby Sanctum makkelijker is dan andere LK raids, maar moeilijker dan ony. Dit is op mijn realm bevestigd door een GM. Ook Heroic mode is makkelijker dan andere heroic modes in LK raids. ICC blijft in dat opzicht de moeilijkste, maar met een behoorlijke set T9 gear kom je er zeker weten.

    Ik geef je de tip voor DPS te gaan. Makkelijkste rol, maar wel minste profijt. DPSers vormen de meerderheid in raids en dus roll je ook met hun om minder loot.

    Ach, komt wel goed met jou. ;)
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    PvP en PvE nog steeds de beste DPS.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Rogues vegen warlocks van de mat in PvP, daarnaast is tegenwoordig alle 3 de specs viable voor PvP.

    Tanken doe je ook niet met een rogue. -.-
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dat laatste had ik al door hoor. :+

    Gatver. Al bijna 1 uur en ik kan nog niet inloggen. :'-(
    Wil Ruby Sanctum vandaag nog proberen.

    Ik weet dat er sowieso 1 boss is, maar is de rest dan trash?
     
  19. SysanApse

    SysanApse Guest

  20. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    damn, wat is blizzard daar allemaal aan het doen?
    al 2 keer uitgesteld, nu tot 4 uur wachten..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina