ja klopt nou, de CD's (als je die zo kunt noemen ) voor de GC zijn gewoon goedkoper om te produceren. ook helpt het feit dat de GC zelf goedkoper is om te produceren ook mee (denk aan: geen DVD speler, geen Muziek van je Cdtjes) dat telt allemaal mee en verder maken ze er natuurlijk wel wat minder winst op maar dat is een keuze die ze zelf gemaakt hebben en zullen ze wel hun redenen voor hebben zo denk ik erover hoor
Ik ga altijd alle winkels af voor dat ik een spel koop dan heb je teminste altijd de goedkoopste. Het kan alleen voorkomen dat het spel 2 dagen erna wel ineens een stuk goedkoper is.
ligt puur aan ontwikkelingskosten, de cube heeft nu eenmaal een veel goedkoper systeem en kleinere en goedkopere schijfjes...
mensen al het geld wat extra aan een game word verdient gaat naar de winkels. Je wil niet weten hoeveel winst de winkels op dit soort dingen maken. Want je hebt het over dat het naar de developers gaat maar dat geld hebben ze al gehad als de game verkocht word aan de winkel daarna bepaalt de winkel zijn prijs. (De winkels zijn ook begonnen met 70 euro vragen wie denk je anders) tis maar ff dat je het weet
nee, winkels maken juist weinig winst op games daarom verkoopt bijvoorbeeld radiomodern enzo geen games (nagevraagd ) en de Hema
Welkom, welkom & welkom Als je wilt reageren op een post gebruik dan daarvoor de knop... Dan weet iedereen waarover jij het hebt...
Aan die schijfjes ligt het echt niet hoor, die zijn hoogstens 30 eurocent goedkoper, en dat is een hoge schatting.
lijkt me ook niet idd, en ook zeker niet aan de winkels. Naief om te denken dat die hun spellen veel duurder zullen verkopen dan de adviesprijs van microsoft. Ik blijf het het meest logisch vinden dat microsoft gewoon meer geld voor z'n games WIL ontvangen. Dat is een keuze --> nitendo verkoopt z'n console misschien duur en z'n games goedkoper. Microsoft doet dit anders. (ook wel te merken aan de steeds lager wordende prijs van een 'kale' xbox