jah dat is erg vaag ik ging een keer een colatje drinken en opeens was ik dood vet vaag volgens mij kan je hem niet op pauze zetten
tijdens grinder kun je geen pauze inlassen. Dit is inderdaad het zelfde principe als bij xbox-live. Het zou dom zijn als je tijdens een potje mech assault online het spel zou kunnen pauzeren. De andere spelers zouden dan allemaal moeten wachten totdat weer op die start knop duwt om het spel voort te zetten.
Jammer zeg, want als ik steeds ver ben moet ik gaan eten ofzo () En dan kan ik weer opnieuw beginnen. :{
jah dat is wel vaag als ik ff weg moet roep ik ff iemand (mijn pa ofzo of mijn broertje) en dan zeg ik gewoon schiet op alles wat beweegt en soms leven ze nog als ik terug kom
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je dan gewoon even je controller moet unpluggen, dan krijg je zo'n error bericht, en kun je weer verder als je je controller weer even connect. Misschien niet echt de bedoeling, maar kun jewel veel hogere scores halen als je bv. tussendoor moet eten of iets dergelijks.
ja dat kan, maar je meot dan wel voorzichtig zijn, die inline-release is niet zo sterk! maar als je dat bij live doet, pauseert dan het hele spel?