1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit had ik laatst ook bij een potje S&D :confused: echt vreemd, maar een vriend waarmee ik in het potje zat herlaadde wel gewoon normaal en die schoot ook niet zo belachelijk snel..
     
  2. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gisteren dan ook weer een BS actie.

    intervention met acog, zie een mannetje, mik op zijn kop, niks, niet eens hitmarker. hij heeft niet door dat ik op hem schiet en loopt naar een hoekje. ik van zijkant en dichterbij, mik op zijn kop, niks, nog een keer op zijn lichaam, niks.
    toen had hij me door en schoot mij neer. score van hem was op dat moment 23 - 3 dus hij kan wel dood, maar ging ff niet. LAG denk ik.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat had ik ook. Ik had de ACR silenced en heb een heel magazijn op iemand gesprayed maar niks raakte em. Hij had et ook niet door. Dus ik ren naar hem toe en knive em. Ronde was afgelopen en kijk naar de tegenpartij op de leaderboard en zie dat ze allemaal 10th prestige waren en als clantag 'NIVE' hadden. Zielige ** lijers.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik hou niet echt van zeiken, maar zonet in barebones Pro FFA was de health miniscule...hoe anders maak ik 26 sniper kills zonder 1 hitmarker :/
     
  5. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds een uur heb ik MW2, ik wil online spelen en hij doet het niet. Hij blijft steeds maar mensen zoeken zonder succes. Hij zegt steeds: We need to find 7 more blablabla. Bij elke soort game. Ik heb internet via laptop. Kabel in de laptop en die send het naar de router. Fifa doet hij prima, maar dit niet. WEet iemand iets? (ik heb 1 maand live proef, weet niet of het daar aan ligt).

    Het lukte net eindelijk na 15 minuten, en daarna anderhalve minuut gespeeld en daarna iets met netwerk. Ik zag mezelf terugdraaien enzo en dat ik naar voren lief en daarna weer een stuk naar achter en daarna was ik weer in de lobby. Kan dat door mijn internet via laptop liggen?
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  6. MrGamerOwnage

    MrGamerOwnage Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    @Robinho

    Had jij eerst een ps3?

    Ontopic: Ik denk dat het aan de servers ligt, klein onderhoudje ofzo, of hackers kan ook nog ;)
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Staat je NAT op open?
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Had net gewoon een throwing knife kill van heel ver _O_
    Gelijk een message: nice throw
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    En, ging hij ragequiten? :+
     
  10. Remco

    Remco Guest

    Pics or didn't happen. :cool:

    Nee, wel nice is dat. Ik probeer het freaking vaak, maar ik heb het nog niet voor elkaar gekregen. Je hebt ook nogal wat geluk nodig en dat heb ik sowieso niet :p
     
  11. MrGamerOwnage

    MrGamerOwnage Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluk?? ligt er soms aan waar je gooit, als je die gast ziet en hij blijft staan dan is het skill
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    Vanaf daar dus, was niet 100% luck want ik wist dat hij daar zat en mijn throwing knife richt skills zijn best goed. :+
     
  13. Remco

    Remco Guest

    Nee idd, maar je ziet soms ook van die knife-kills dat 'ie heel raar opstuit of dat zo'n gast em bij het spawnen gelijk al weggooid. Maar als je weet waar 'ie zit en 't lukt dan, dan is het wel koning inderdaad :)
     
  14. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Dudes WTF. Ik kom net in een game, zie ik overal computertaal in beeld staan, aantal FPS enz, gehackte lobby denk ik. Staat er opeens, you are level 70. Was ik al, maar nu heb ik ineens een rode gamertag in alle lobbies, kan dit nog weer weg?

    EDIT:
    Nu join ik een game,
    - heb ik standaard iedereen op de radar(dus ook tegenstanders).
    - Vijanden die bij mij in beeld komen krijgen een rode rechthoek achter zich zodat ze duidelijk zijn.
    - Ik heb een laser op mn gun zitten wtf?!
    - Als ik iemand kill vliegt hij na 2sec de lucht in
    - Als ik op Back druk, zie ik alle verbindingssterkten in het blauw
    - Radar is uitvergroot
    Heb ik nu een cheataccount en kan dit weer weg?
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  15. MrGamerOwnage

    MrGamerOwnage Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik dit allemaal hoor vind ik het best jammer.
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Is toch vet, tenminste een beetje afwisseling :+
     
  17. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox uit en aan, en die cheatmode is weer weg.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    lol deze game is zooooo verneukt!:D
     
  19. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja keihard man. Nu hebben andere lui die cheat, gewoon duidelijk, want deze keer vloog ik 100 meter weg toen zo'n gast mij afmaakte.
    En mn predator missiles ontploffen als ze net afgeschoten worden, ook totaal useless nu dus. Wat een schijtspel is dit eigenlijk..
     
  20. Remco

    Remco Guest

    Beter blijft dit niet zo, dat zou echt balen zijn. Terug naar MW1 dan maar.. =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina