Discussie: Wat vinden jullie qua grafische vormgeving het mooiste spel?

Discussie in 'Algemeen' gestart door mvdstam, 20 apr 2003.

1. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind UC het mooist, die ziet er wel heel gaaf uit. Alles i smooi uitgewerkt. Niet elk level is even sierlijk etc. maar er zijn echt heel goed vormgegeven levels etc.

2. mischa

mischa Guest

pdo is 100% zeker het mooist moet je maar eens level 2 gaan spelen, dat is diegene in die natuur maar ben de naam ff kwijt...
    dan moet je op een gegeven moment de rechtse afslag nemen dat je zo heel hoog gaat vliegen, dat is echt super mooi.
    dan kom je bij de baas, dan het begin van het filmpje is net echt

3. Honesty

Honesty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de spellen die ik heb en heb gespeeld staat SC als mooiste op een, de shaduwen, de velden(alles is uitgewerkt) het vuur is mooi, het water in de fonteinen is mooier dan het water bij Halo en Morrowind.

4. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    Zelda the windwaker, Metroid, DoaX en Splintercell ;)

en waarom? omdat ze mooi zijn 8)

5. Sam Fisher

Sam Fisher Spartan #117

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik hier nou nog aan toevoegen, je hebt helemaal gelijk Arthur:)

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nog niet veel verschillende spellen gespeeld, alleen die wat ik heb. Dus vind ik Halo het mooiste spel, al weet ik wel dat hij niet het mooiste is.

7. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien een beetje afgezaagd, maar ik vind Halo er dus ontzettend mooi uitzien. En verder Colin Mcrae ook en Enclave ook wel (ietsje minder). En verder zijn er nog tal van andere mooie spellen (zie mijn sig }:]), maar die 2 springen er naar mijn mening echt uit. :+

8. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: ICO.
    Maar op de Xbox is het toch echt Panzer Dragoon Orta. :)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Metroid is idd ook erg mooi!

10. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Panzer Dragoon,Doa3,Racing Evo en Halo die komen qua graphics voor mij wel op de eerste plaatsen ,Splinter Cell staat ook nog vrij hoog.Niet te vergeten DoaX is ook erg dreamy.

11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Final Fantasy en Zelda denk ik

12. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind PDO er erg mooi uitzien. Level 2 vind ik het mooist. Ook DOAX ziet er niet onaantrekkelijk uit en scoort een mooie 2de plek.

13. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    sorry maar ik kan even niet op PDO komen kan iemand de hele titel geven.
    ik hou zelf van shell-shaded. en jet set radio futer ziet er ook echt gaaf uit vind ik. maar XIII is nog veel mooier de shell damage ziet er beter uit en als je in de diepte kijkt is het ook veel mooier

14. Dtm Driver

Dtm Driver Racer

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen er is gewoon 1 spel die de mooiste graphics heeft en dat is gewoon halo ik heb nog gewoon geen spel gezien die daar tegen op kan dat spel blijft gewoon scherp ook al sta je tegen een steen aan met je hoofd dan nog is het super scherp en veel spelen hebben van dichtbij blur graphics

15. Dtm Driver

Dtm Driver Racer

Leuk Bevonden:
    0
    Jet set radio future kom op in wat voor tijdperk leven we????? |:- |:- |:- |:- |:- |:-

16. king of XBOX

Leuk Bevonden:
    1
    jet set radio futur kun je niet vergelijken met spellen zoals HALO of splinter sell.
    shell-shaded games zijn kunst. ik kan het niet precies uitleggen maar ik hou er van.

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    das gewoon het bewijs dat pdo de mooiste game is op de xbox.. die lvl is zo mooi! wow

.. Halo was toen mooi, nu allang niet meer.. metroid is sowieso mooier (niet eens xbox game) en tegen pdo kan halo helemaal niet op.. en wat ook telt zijn de framedrops.. en bij halo had ik in the maw daar regelmatig last van als je dus vlucht, en tot nu toe bij pdo nog nooit last van gehad, hoe veel vijanden er ook waren, hoeveel effecten er ook waren, totaal geen last van gehad..

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    dan moet je zeker de nieuwe zelda gaan spelen:) (is alleen niet op de xbox:mad:)
    maar zelda is de 1e game waarin ik de cell shaded goed vind uitgewerkt..

19. king of XBOX

Leuk Bevonden:
    1
    ja klopt die nieuwe zelda ziet er zeker goed uit, jammer dat hij niet op de Xbox is. ik denk wel dat ze de goede keuze hebben gemaakt om het op deze manier te maken.
    er is trouwens ook zo'n shell shaded race-game, jammer dat ik niet van race-games hou

20. Dtm Driver

Dtm Driver Racer

Leuk Bevonden:
    0

allemaal blur graphics pdo die wint het heus niet hoor!!?? :confused:

Deel Deze Pagina