[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Judgement bedoel je denk ik.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Doe je net Karazhan. Raid Leader die in eens offline gaat. Je zou zeggen fail, maar maar in eens was ik RL. WTF. 8)
    Tot aan het schaakspel gekomen, maar wat luisteren sommige lui slecht.
    Zegt er in eens een midden in het spel: BRB 10 MIN.
    Fuck het dan maar, had al genoeg geduld gehad.

    Hebben jullie dat ook zo vaak? :x
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor die instance heb je geeneens een raid nodig...
     
  4. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Netherspite en Romeo en Julia zijn best pittig hoor in je eentje.
    Volgens mij is Netherspite niet te solo'en je kan niet alle beams tegenhouden.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zei ook dat je geen raid nodig had ;)
     
  6. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het ware heb je wel een raid nodig anders kom je er niet eens in ;).
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dacht dat ik er altijd solo in kon komen.
     
  8. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope het is een 10 man raid instance.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Was dat maar waar, dan had ik wel een stukje geprobeerd.
    Hetzelfde zou ik gedaan hebben met bijvoorbeeld ZG.
    Misschien dat het met Cataclysm of daarna nog gebeurd.

    Is er al iets bekend over guild achievements btw en achievements in het algemeen? Loop al de hele tijd de zoeken door de previews en guides die er zijn, maar kan er nog niks over vinden.

    Bewaar Blizzard het beste voor het laatst ofzo? :eek:
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Cool!

    We zijn met een PUG op 9% gekomen, was tikkie laat daarna. We willen wel de eerste PUG worden die het lukt, ook wel tof ^^
    Server 1st etc lukt niet met Ensidia etc op de server, die zijn tikkie sneller :+


    Wat een verschil met de rest in WOTLK though, we zijn echt 10 keer op trash gewiped omdat het ineens geen aoe-feest meer was, wtf 8)


    Zondag wordt het een kill, erg tof daarbinnen, leuke verandering!
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Badge of Justice is voor low gear, maar waar zou ik die kunnen uitgeven?
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Gister snel een maandje WoW gekocht, ik wou die nieuwe raid toch eens zelf zien. Meteen met 2 guildies een PUG gejoined. Alles ging echt redelijk makkelijk, die kleine bosses stellen niks voor. Uiteindelijk 5x gewiped op Halion daarna viel de groep uit elkaar.
    Met een guildrun moet dit makkelijk te doen zijn. :)

    Had trouwens nog 89 Emblems of Frost op m'n DK, gister meteen de weekly gedaan en kreeg nog wat emblems uit RS. Dus heb ik mijn 2e T10 item gekocht, head. Dit is m'n armory.
    Moet nog steeds mijn wapen vervangen, maar er dropt nooit wat in ICC. :'-(
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Ik had zaterdag kans op een beter zwaard dan mijn huidige. Word ik in eens uitgelogd. Dag zwaard dus, niet eens een roll.

    Als je veel geld hebt kun je de Battered Hilt kopen of proberen te winnen. Finish the questline en je hebt een beter zwaard dan je huidige wapen. En hij is erg vet en fonkelt enzo. Ik voel me Glamerous. :+:9
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Outlands ofc.
     
  15. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    wat houdt t9 en t10 precies in? is dat de naam van armour ofzo?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Nee, het is het soort naam wat je geeft aan een bepaalde klasse gear. Het maakt dan niet uit of het voor een Rogue of Paladin is. T9 loopt zo rond de I245. T10 rond de I264 en daarboven. Denk dat we met Cataclysm misschien wel T11 krijgen.

    Als je bijvoorbeeld DPS wilt worden, moet je zorgen zo hoog mogelijke level items te krijgen met Attack Power, Armor Penetration, Stamina en Strength. Dat zijn een aantal stats. Ook Hit Rating en Critical Strike Chance horen daarbij.

    Boks je het voor elkaar al je slots te vullen met I264 items of hoger, reken maar dat je met elke rol in het spel goed gebakken zit.

    Vergeet trouwens niet dat, zo heb ik ervaren van anderen, dat er voor tanks en healers altijd een hogere gear eis is dan met dpsérs. Een beetje dpser kan op zijn luie reet aan de slag, maar bij tanks en healers is het wel anders.

    Zo faalde een group gisteren op healen. Trash in ICC en ik wil niet 5 dagen of langer moeten wachten omdat ik saved ben. Raid restart heet dat, om te voorkomen dat alles overbelast raakt moet je wachten, 7 dagen, voordat de raid gereset word. Dit treed in werking nadat je de 1e boss van een instance of raid hebt gedood. Als je dus met goede gear een raid doet, wil je voor die moeite dus niet saved raken omdat je wiped op nutteloze NPC's, ook wel trash.

    Hoop dat je zo een beetje duidelijkheid hebt. :thumbs:

    De helft zal wel weer afgedankt worden door een pro hier, maar goed dat ben ik wel gewend. :+
     
  17. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    *leest hele verhaal van Yellow*
    Uh, een Tier is toch gewoon een bepaalde high level itemset? Elke klas heeft een eigen, maar hebben zegmaar een soort bepaald niveau per Tier. Hoe hoger de Tier, hoe beter de set. Dus basicly: T7 > T3.
    Aangezien de raids ed ook steeds moeilijker worden(bij een expansion bijvoorbeeld) is het ook logisch dat de Tiers die steeds komen ook steeds beter/sterker worden.
    Tiers zijn geloof ik (allemaal??) te kopen mbv tokens(die je verdient/loot in raids). Je moet ze dus wel per onderdeel kopen(legs, chest, head, etc).
    Hier kan je alle armorsets bekijken(per class en race).

    En mensen: correct me if I'm wrong :+
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Wat bedoel je hiermee? Als je alleen DPS gear met itemlevel 264 hebt, ben je nog geen goede healer of tank. :p
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Meer bedoeld dat als je als tank, healer of dps alles met 264 vult, je wel goed gebakken zit. ;)
     
  20. SysanApse

    SysanApse Guest

    "Raid restarts" gebeuren na de weekly maintenance, oftewel "reset".
    Je kan niet meer dan 1x per week aan een bepaalde raid meedoen omdat je anders continue een boss kan farmen voor speciale items. Marrowgar met Byntoll bijv.

    Je bent locked aan een instance zodra je een van de bosses killed, maakt niet uit welke. Als je alleen trash killed word je niet gelocked.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina