1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel eindelijk een beetje achter me gelaten, jeetje wat heb ik hier veel tijd in gestopt. Ben blij dat het begint te vervelen!

    Andere mensen geen last van? (Lokum bijv. Jij hebt ook veel uren gemaakt)
     
  2. Munnie

    Munnie Guest

    Ik 2 maanden geleden ofzo al, na 8 dagen gespeeld te hebben.
     
  3. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Overgrown is alleen leuk als je van snipen houdt, of het leuk vind om tegen sniper te spelen. Ik persoonlijk heb een schijthekel aan beiden, dus overgrown hadden ze er van mij niet in hoeven stoppen, er waren zoveel betere maps op cod4.
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Hoezo veel urenO-):+

    Als er bijna geen ander spel is wat ik speel tikt het natuurlijk snel aan, ik speel ook vaak met een vaste groep mensen elke keer als ik online kom en dan blijft het gewoon leuk, als ik in m'n eentje zou spelen dan zou ik er inderdaad sneller zat van worden.
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik speel echt nooit in m'n eentje. FFA begint gewoon snel te vervelen, maar S&D blijft leuk met 6 man
     
  6. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd wat minder tijd ivm. mijn werk, maar anders zat ik ook nog steeds veel te spelen met Lokum, Chaos en al die andere freaks:9.
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Ja ik heb dat ook wel. Na 2 potjes heb ik het altijd wel weer gezien, terwijl ik eerst echt dag en nacht door kon halen. 8)
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat VIP gebeuren komt er nooit:{
     
  9. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ground war uiteraard.
    wat een score gister weer teeering.
    104-9-2 op terminal domation met 3 ac130's a 25 kills per stuk
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Dude ik ben nog nooit boven de 45 kills gekomen o_O

    Zonet 1v1 snipes gedaan tegen een neppe 10e prestige, z'n record was schijnbaar 500-0(stond in z'n bio:emo:) nu dus 500-1. Het potje was nogal onaangenaam om te spelen, hij had Hardcore gedaan op Terminal en killstreaks aan. Hij was dus lekker aan het campen en headglitchen op behoorlijk wat spots...niet dat het uitmaakte want het was uiteindelijk 30-19 voor mij. Het is niet vaak dat ik in ga of iemand uitnodig voor een 1v1 maar deze man was tergend irritant(zat in de rots op Fuel, bij de humvees op Invasion met z'n thermal scope en dat soort rare fratsen)

    Daarna zeggen van "good game" wat ik wel weer erg symphatiek vond alleen daarop meld hij snel "nice turtlebeach" Alsof ik iemand met ninja op Terminal kan horen daarmee8)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2010
  11. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    dat soort zeikerds heb je altijd:9 ach ja :9
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap trouwens niet dat ze de rock glitch op Afghan nog niet hebben ge-fixed.
     
  13. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoeveel vlaggen heb je veroverd :+
     
  14. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet dat ze die rock glitch op Fuel niet gefixed hebben. Het is nu gewoon bijna altijd rennen naar de steen en hopen dat je het daar kan verdedigen.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Echte teamspeler zeg. Je moet groundwar spelen om hoge kill/death ratio te halen want in de modi waar het voor bedoeld is "TDM of DM" lukt het je niet?

    Blij dat jij niet in mijn team zit. Tjeez |:-
     
  16. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom vroeg ik ook hoeveel vlaggen hij heeft veroverd, ik schat 0 of bij toeval 1.
    Door o.a. dit soort mensen ligt het spel bij mij al 3 weken stof te happen. Vind het 1 van de beste online FPS maar helaas trekt het ook mensen die denken dat een online status daadwerkelijk iets betekent

    IK ZEG: ELPRESADOOOOOOOOOOR :D
     
  17. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0

    ok jaloers ofzo?

    mag je niet eens een potje puur voor de kills gaan? Het is toch ook gewoon gaaf op te kunnen zeggen dat je 104 op 2 hebt gehaalt ofniet dan?
    vaak genoeg ga ik gewoon voor de objective of ben ik aan het flanken met ump.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2010
  18. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    pffffffff kindje, door mensen zoals jij moet er een speciale gamemode komen genaamd barebones objective.
    als je dan stoer wil doen met je scores doe het dan met een FFA of TDM, is wel erg makkelijk om tijdens domination alleen voor de kills te gaan en dan hoge score halen, staan genoeg filmpjes op youtube dus zo uniek is het niet.
     
  19. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe speel dat spel gewoon voor de lol lekker boeiend watvoor ratio je hebt.

    xD
     
  20. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ach gaat het?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina