Games uit UK, waarop vermeld staat "For UK Xbox only", zijn die wel of niet geschikt voor een in Nl gekochte Xbox?
meestal wel als jij bij die online mega stores winkelt wel...vroeger was er op deze site (www.simplygames.com) gratis verzendkosten ik besteld daar altijd mijn sega (dreamcast) Games...Goeie Service by the way ! Laterz
De games zijn daar goedkoper en je hebt veel meer keuze, want voorzover ik het kan bekijken komen ze daar ook eerder uit. Kijk maar eens bij play.com Ik heb hier goede ervaringen v.w.b.t. het bestellen van dvd's. http://www.play.com
jah play is wel een handy site ; ThnX en jah Eastmaster je hebt gelijk...ik was het vergeten dat ze nu niet meer buiten uk leveren...
Dan moet UK ook maar snel overstappen naar de Euro.... Dan heb je dat gezeik ook niet meer met die ponden enzo.... Weet iemand wat de wisselkoers is met de Engelse Pond? [edit] weet het al 1 pond ~ 1,60 euro Play.com is idd wel goedkoop..... [/edit]
Vind het zelf ook vreemd dat ze 'PAL: Will play on UK XBOX only' erbij zetten. Anyway bedankt voor de link Goedkoper en geen extra verzendkosten
Hmm... bij play.com zijn de spellen omgerekend 64 euro, valt dus wel mee. Met je coke-card bij de FRS zijn ze goedkoper.
Ohw ja... nu je het zegt, sommige spellen (F1 2002 bijv) zijn 'maar' 36 pond = 57,60 euro. Tja, dat scheelt inderdaad wel wat. Waar zit 'em het verschil eigenlijk in dat sommige 40 en anderen maar 37 pond kosten?
Kweenie Froggie, maar heb ze daar al voor 31 pond gezien enneh...33 pond, met ponden gaat het bedrag snel naar beneden. Je moet gewoon beetje uitvogelen waar je game het goedkoopst is, soms zal dat bij pleedotkom zijn.
Yep helemaal gratizzz schrijf maar in op --> coca cola card binnen paar dagen krijg je deze thuis gestuurd
Als ik spelletje A wil hebben koop ik die braaf in de winkel zodat de developers hun zuur verdiende centjes krijgen, want ja, games maken is niet gratis! Als ik dan het spel uit heb, en ik het niet meer wil spelen, ga ik braaf naar het ruil forum op Xboxworld.nl en ruil hem met iemand anders voor een ander ruilspel. *Kleine edit door Kobold LukasXX Cheap-ass! *