1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Crackdown 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 1 jun 2009.

  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben trouwens een update uitgebracht zie ik net, denk dat het voor de glitch is :'-(.
    Maar vraagje he, hoe zit het nou met de missies in de game? Want ze hebben die eindbazen per eiland er toch uitgehaald? Wat ik eigenlijk best jammer vind. Wat voor missies kan je in de demo precies doen? Alleen die Tactical Locations en die blauwe lightbeams activeren toch? In die 30 minuten dan :+
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij is die glitch er inderdaad uit, mij lukte het nu niet meer om die timer te bevriezen. In ieder geval heb ik nu wel alle achievements, zo lastig waren ze uiteindelijk niet (mede dankzij Roosterteeth).
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan je de update ook weigeren? :+
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja, maar voor de timer glitch moet je inloggen op live en dat kan dan weer niet zonder de update te installeren, maar je kan hem weigeren zo vaak je wil, je schiet er alleen niets mee op :+ Erg jammer want zoveel maakte het ook weer niet uit en zonder timer is die demo echt briljant.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lol,dus je kon de timer bevriezen en dus rustig doorspelen?
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup, hierdoor kon je alle stats maxen en gewoon wat rondklooien. Ik hoop daarom ook dat ze een nieuwe methode vinden want elke keer ben je nu even lekker bezig en dan is er nog maar een minuut te spelen.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe vinden jullie de demo tot nu toe? Mij kan het in elk geval echt niet super lang boeien...het doet me echt gigantisch aan deel 1 denken. Zo zwaar jammer dat er niet eens een nieuwe stad is. Ik herkende zoveel gisteren weer, gewoon kut maar ja. En door al die andere sandbox games ben ik gewoon i guess veeleisend geworden, vind het allemaal niet bijster speciaal ofzo.
     
  8. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Dit spel gaat er zeker komen. Ergens begin juli toch? Lijkt me erg gaaf!
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Startpost :)

    Die demo ben ik nu wel zat, zonder die timer was het tof omdat je toen niet continu opnieuw hoefde te levelen. Nu ben je steeds goed bezig en dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen. Ik wacht daarom wel op het volledige spel, nog even kijken waar ik hem voor een mooie prijs kan bestellen, GCshop begin ik niet meer aan. Alleen lijkt de demo wel meer een bèta, er zitten nog ontzettend veel fouten in...
     
  10. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    9 juli.. Naja.. Die demo werd ik ook vrij snel zat. Die timer wordt ik allereerst al ziek van en ik kan niet eens overal komen (voor een demo ook niet gek). Maar leuk om weer eens gespeeld te hebben, maar ik wacht nog een paar weken tot ie in de winkel ligt.
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ga de game zeker halen, alleen vind deze rete moeilijk vergleken met deel 1. Zit gelijk al vast. Heb die 3 stralen opgewekt voor het ''beaken'' Ik ren dan naar het beaken punt en kom daar onder in die put waar die zombies wonen, daar moet ik het ''beaken'' laten opladen. Maar dat lukt me gewoon niet er komen te veel van die zombies die dat beaken aan puin slaan. Iemand enig idee hoe ik hier verder kom?
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke moeilijkheidsgraad speel je?
    Er ligt daar ergens een shotgun die een soort lightwave afvuurt waardoor je grote groepen makkelijk kunt uitschakelen. Gewoon rondjes rennen en dat doen icm granaten gooien.
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Speel op makkelijk. Heb idd die gun gevonden, ik zal je tacktiek straks proberen. Thanks.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zonder dat wapen is het niet te doen, daar had ik eerst last van. Er zijn wapens specifiek bedoeld om in te zetten tegen de Freaks. Die moet je dus hebben.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik levelde gewoon mijn strength waardoor ik die "groundpound" kon doen en zo had ik elke keer meerdere zombies tegelijk. Ze kwamen niet eens in de buurt van dat ding.

    Inmiddels het spel besteld bij mediaoffer omdat ik regelmatig lees dat zij inderdaad op de releasedag bezorgen.
     
  16. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    http://xbox360.ign.com/articles/110/1102919p1.html

    Er is nu een update uit op de IGN site, interview met de maker.
    Het klinkt helaas niet allemaal even denderend. Het lijkt alsof ze crackdown 1 voor MP hebben gemaakt...

     
  17. SoulAssassin809

    SoulAssassin809 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al iets gehoord van winkels die hem verkopen vandaag (US release date)?
     
  18. Muntrue

    Muntrue Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me ook af of er al winkels zijn die hem binnen hebben..
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
  20. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    En het spel werd precies omlaag gehaald door datgene wat de maker zelf al zei. Ze hebben alleen wat verbeterd, of proberen te verbeteren en er 16 spelers van gemaakt. Zelfs de stad is totaal hetzelfde. Zonde!!
     

Deel Deze Pagina