Ze hebben trouwens een update uitgebracht zie ik net, denk dat het voor de glitch is . Maar vraagje he, hoe zit het nou met de missies in de game? Want ze hebben die eindbazen per eiland er toch uitgehaald? Wat ik eigenlijk best jammer vind. Wat voor missies kan je in de demo precies doen? Alleen die Tactical Locations en die blauwe lightbeams activeren toch? In die 30 minuten dan
Volgens mij is die glitch er inderdaad uit, mij lukte het nu niet meer om die timer te bevriezen. In ieder geval heb ik nu wel alle achievements, zo lastig waren ze uiteindelijk niet (mede dankzij Roosterteeth).
Ja, maar voor de timer glitch moet je inloggen op live en dat kan dan weer niet zonder de update te installeren, maar je kan hem weigeren zo vaak je wil, je schiet er alleen niets mee op Erg jammer want zoveel maakte het ook weer niet uit en zonder timer is die demo echt briljant.
Jup, hierdoor kon je alle stats maxen en gewoon wat rondklooien. Ik hoop daarom ook dat ze een nieuwe methode vinden want elke keer ben je nu even lekker bezig en dan is er nog maar een minuut te spelen.
Hoe vinden jullie de demo tot nu toe? Mij kan het in elk geval echt niet super lang boeien...het doet me echt gigantisch aan deel 1 denken. Zo zwaar jammer dat er niet eens een nieuwe stad is. Ik herkende zoveel gisteren weer, gewoon kut maar ja. En door al die andere sandbox games ben ik gewoon i guess veeleisend geworden, vind het allemaal niet bijster speciaal ofzo.
Startpost Die demo ben ik nu wel zat, zonder die timer was het tof omdat je toen niet continu opnieuw hoefde te levelen. Nu ben je steeds goed bezig en dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen. Ik wacht daarom wel op het volledige spel, nog even kijken waar ik hem voor een mooie prijs kan bestellen, GCshop begin ik niet meer aan. Alleen lijkt de demo wel meer een bèta, er zitten nog ontzettend veel fouten in...
9 juli.. Naja.. Die demo werd ik ook vrij snel zat. Die timer wordt ik allereerst al ziek van en ik kan niet eens overal komen (voor een demo ook niet gek). Maar leuk om weer eens gespeeld te hebben, maar ik wacht nog een paar weken tot ie in de winkel ligt.
Ga de game zeker halen, alleen vind deze rete moeilijk vergleken met deel 1. Zit gelijk al vast. Heb die 3 stralen opgewekt voor het ''beaken'' Ik ren dan naar het beaken punt en kom daar onder in die put waar die zombies wonen, daar moet ik het ''beaken'' laten opladen. Maar dat lukt me gewoon niet er komen te veel van die zombies die dat beaken aan puin slaan. Iemand enig idee hoe ik hier verder kom?
Op welke moeilijkheidsgraad speel je? Er ligt daar ergens een shotgun die een soort lightwave afvuurt waardoor je grote groepen makkelijk kunt uitschakelen. Gewoon rondjes rennen en dat doen icm granaten gooien.
Zonder dat wapen is het niet te doen, daar had ik eerst last van. Er zijn wapens specifiek bedoeld om in te zetten tegen de Freaks. Die moet je dus hebben.
Ik levelde gewoon mijn strength waardoor ik die "groundpound" kon doen en zo had ik elke keer meerdere zombies tegelijk. Ze kwamen niet eens in de buurt van dat ding. Inmiddels het spel besteld bij mediaoffer omdat ik regelmatig lees dat zij inderdaad op de releasedag bezorgen.
http://xbox360.ign.com/articles/110/1102919p1.html Er is nu een update uit op de IGN site, interview met de maker. Het klinkt helaas niet allemaal even denderend. Het lijkt alsof ze crackdown 1 voor MP hebben gemaakt...
7,5 van IGN UK. Valt me nog mee, ik had veel lager verwacht! http://uk.xbox360.ign.com/articles/110/1103430p1.html
En het spel werd precies omlaag gehaald door datgene wat de maker zelf al zei. Ze hebben alleen wat verbeterd, of proberen te verbeteren en er 16 spelers van gemaakt. Zelfs de stad is totaal hetzelfde. Zonde!!