Ik heb ze beide, en ik moet zeggen dat ik de keus erg moeilijk vind ik heb ze beide nog niet uitgespeeld..
Divinity vind ik veel moeilijker qua quests en waar zal ik nu eens heen gaan, je kan wel lekker je eigen ding doen en als vijanden te hoog zitten ga je eerst ergens anders heen, dat kan bij Dragon Age niet, want daarbij levelen de vijanden met je mee.
Dragon Age heeft een lineair pad, je kan wel kiezen welk deel van het verhaal je eerst gaat doen, maar als je dat hebt gekozen heb je niet zoveel keus meer welke kant je op wilt. Ook heeft DA een party, dus als je niet van hectische gevechten houd: Niet doen, ik word soms echt gek van aah nu is die bijna dood maar die ook en arrgh
Dus als je een beetje zelf rond wil kutten en een vrij grote wereld lekker in je uppie wil verkennen: Divinity 2
Als je een beetje adventure/hacknslash(met tactics)/RPG wil en gewoon lekker een pad kan volgen: Dragon Age
Of je koopt ze allebei,ook leuk
Oh ik moet er nog wel even bij zeggen, ik denk dat je bij Div2 meer het idee hebt van blije fantasy shit, want dat is een wat kleuriger wereld. Dragon Age is over het algemeen een wat donkerder sfeer
Laatst bewerkt: 2 jul 2010