1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Crackdown 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 1 jun 2009.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Net gehaald bij de Van Leest in Arnhem. Was de allerlaatste.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De game ligt al in de winkels? WTF, misschien toch maar ff halen wanneer ik in de stad ben.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ook bizar dat ze veel achievements niet eens hebben aangepast. Je hebt nu weer een achievement voor het naar beneden springen vanaf de agency toren en uiteraard moet je ook nu weer in het water landen. Daarnaast heb je logischerwijs weer de orb achievements en het maxen van je stats maar ook moet je wéér 5 mensen aan een auto hangen zoals we dat al zagen in de demo en zo zijn er nog tig. Eigenlijk is alles aan dit spel compleet inspiratieloos maar toch staat hij gewoon in de pre-order, de logica is ver te zoeken :+
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Never change a winning team zeggen ze dan.

    Maar hebben die lui niet door dat het spel goed verkochte om een hele andere reden? 8)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch genoeg positieve reviews van deze ook, ook GT zegt dat er vrijwel niks nieuws is en toch kunnen zij de game niet wegleggen. Ik weet het niet hoor, de demo deed mij in elk geval heel weinig. De game zal ongetwijfeld fun zijn maar ik vind het zo jammer dat er geen nieuwe toevoegingen zijn gebracht.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Kan iemand even aangeven die game heeft gekocht en de demo heeft gespeeld. Of de game beter is dan de demo en of in de game ook het gevoel van deel 1 terug is? Alvast bedankt!
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik vond de demo erg tof om te spelen. Ik vond Crackdown 1 al een erg gaaf spel, en heb er ook veel uren ingestoken. Jammer dat de stad op veel punten vrijwel hetzelfde is en de achievements ook vrijwel hetzelfde zijn. Dat vind ik toch wel een beetje jammer. Gebrek aa inspiratie? Of gewoon tijdsnood. Ik weet het niet, maar ik ga hem toch vroeg of laat halen.
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Puur tijdsnood.. de developers hebben er ook nooit een geheim van gemaakt dat ze nog niet eens een jaar bezig zijn geweest met CD2.

    Ik zie het dan ook meer als een hele sjieke en grote expansion van de 1e crackdown.. laat ze met deel 3 maar wel echt uitpakken en alles vernieuwen wat er te vernieuwen valt (wacht nog steeds op een transformerende motorfiets). :)
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat ik me dan afvraag is waarom ze dan gewoon 60 euro durven vragens als veel uitgebreidere games zoals RDR ofzo die gewoon 4 jaar in ontwikkeling zijn geweest en ook gewoon hetzelfde kost in de winkel ;)

    Maargoed, gezien de reviews zal hij snel genoeg in prijs droppen
     
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Wil deze graag coop spelen, ben net uurtje of 2 met de game bezig...
    eigenlijk alleen s'avonds online....

    mochten er mensen zijn die aankloten en mekaar helpen leuk vinden voeg me dan maar toe (vu)

    XBL: allstyles
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Crap. Bij mediaoffer staat dit: "Levertijd: Na release, 1-3 werkdagen". Ik vrees dat ik hem dus volgende week pas binnen heb, dat is wel minder. Ik zag ook de eerste orb video's al weer op youtube staan, de trauma's van deel 1 komen al weer naar boven :emo:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat staat er altijd en ik heb altijd de game netjes op de release binnen gehad.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je hebt gelijk inderdaad, ik ben niet meer gewend dat internetwinkels hun afspraken nakomen O-)
     
  14. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier al op voorraad.
     
  15. SoulAssassin809

    SoulAssassin809 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zal overal al op voorraad zijn, het probleem is dat ze hem nog niet verkopen, en het ziet er ook niet naar uit dat de grote winkels hem vandaag nog gaan verkopen
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gamesshoppen is zijn site, dus ja... Lay-out dateert nog steeds uit het jaar 0.

    Het is in ieder geval een enorm voordeel dat je nu een heli hebt, zo kan je de agility orbs tenminste wat beter zien. Hoewel het ongetwijfeld gaat gebeuren dat ik 20 uur op zoek ben naar de laatste :emo: Hier staat alvast een goede map voor de liefhebbers. Alleen wel een domper dat er weer geen echte SP is, gezien de reviews komen ze er dit keer nog mee weg maar voor een deel 3 moet het roer compleet worden omgegooid. Ik heb dit spel in ieder geval gekocht voor de co-op en gelukkig heb ik daar niet zo veel eisen voor :)
     
  17. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game net ook gekocht :D Heel even kunnen spelen, toen viel mijn Xbox weer uit wegens oververhitting... Heb meteen de nieuwe Xbox besteld bij de winkel waar ik de game gehaald heb. Ben klaar met die oude straalmotor...
     
  18. SoulAssassin809

    SoulAssassin809 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zojuist verzendbevestiging ontvangen van MEDIAOFFER.

    Heb hem dus morgen :)


    Gamertag toevogen mag....
     
  20. Grunt777

    Grunt777 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut 12game :mad:
     

Deel Deze Pagina