1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Juist wel. Haarscheurtjes is namelijk een productiefout.
     
  2. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Is het eigenlijk mogelijk om met je hele abo over te stappen naar KPN? Op Terschelling hadden 2 gasten KPN en die hadden gewoon altijd een stabiele 3G verbinding. Ik had gewoon helemaal nooit 3G. Om nog maar te zwijgen over de verbinding in het algemeen, echt zo vaak problemen mee.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt altijd een nieuw abonnement af sluiten waar dan ook. Dus waarom zou dat niet kunnen?
     
  5. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik wil dan ook niet een nieuw abonnement, 2 abonnementen naast elkaar is toch wat te duur ;) Ik vroeg of het ook kan dat je gewoon vroegtijdig overstapt.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Moet je bij je huidige provider zijn. Vaak kun je je abonnement vroegtijdig afkopen. Dan betaal je nu de resterende maanden en ben je onder je contract uit. Weet niet hoelang je contract nog doorloopt.
     
  7. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ben mijn iPhone toch maar terug aan het zetten naar 3.1.3. iOS4 zuipt batterij, niet normaal. Had elke dag nog minimaal 30% batterij over. Sinds iOS4 moet ik naar huis rennen om hem aan de lader te hangen.

    Heb nog een reservekopie uit maart op m'n MacBook staan. Dus dat scheelt al het een en ander terugzetten. :)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vergeet niet om Rect Boot te installeren. Heb je nodig om 'm uit recovery mode te halen na de restore.
     
  9. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Yeah, I know.

    Hij's momenteel bijna klaar met het terugzetten van reservekopie. :)

    Edit:

    Stond niet veel op die reservekopie helaas. Dan maar handmatig. Alhoewel dat ook niet veel werk is. Op het Cydia gedeelte na dan.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2010
  10. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb hetzelfde berichtje gekregen! Gelijk even betaald dan maar!
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Iphone 4 is vandaag verstuurd uit de UK, volgende week ook eindelijk af van dat klote windows mobile :D
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.549
    Oke, best wel risky dus! Maar ik ging even de verzendkosten berekenen bij Borderlinx en kwam uit op rond de 730eu? :+
     
  13. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Verzendkosten komen op iets van 30/40 euro. ;) Met de huidige koers is de 16gb versie 600 euro. Al met al komt het dus op 650 euro ongeveer. Als je dan ziet dat ze voor 1000 euro op marktplaats staan, moet ik misschien maar eens overwegen om een paar extra te importeren :eek:

    Het enige risico wat er eigenlijk is, is dat borderlinx verzekerd verzenden niet ondersteunt. Tot 100 euro is nog wel verzekerd, hoger niet.

    Maar ach, af en toe moet je in het leven een gokje wagen! :)
     
  14. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Heerlijk! Alles werkt weer als voorheen. Ik hoop dat Apple wat doet met de feedback van de community wat betreft het multitasking. Hoop dat er ooit nog een dergelijk systeem komt als gebruikt wordt in Palm OS. Ook hoe notificaties daar op een subtiele manier worden weergeven vind ik erg nice. Tot die tijd gebruik ik Pro Switcher, dat verdacht veel lijkt op de Palm manier. ;)
     
  15. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Yup, dat weerhoud mij ook tegen om zo'n ding te kopen.

    Wat is de goedkoopste versie van een Iphone met internet? Dus de laagste maandelijkse kosten bedoel ik dan. Ik snap ook wel, hoe duurder je abbonement, hoe goedkoper de foon.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    i-150 abonnement van T-Mobile.
    150 belminuten en 150 smsjes en onbeperkt internet voor €30,- p/m
    Je moet wel bijbetalen voor de iPhone.
     
  17. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Zagg InvisibleShield en Apple Bumper besteld voor me iphone 4, hoog tijd voor wat bescherming.. ben als de dood dat ik hem laat vallen
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Net weer mail van T-mobile. Groot iPhone 4 erop, klik erop ej ja hoor weer geen iPhone 4 nieuws.... waarom stuurt T-mobile steeds van die domme mailtjes 8)

    Zag wel dat de 32GB 3GS nog 200 euro is bij het i150 abbo, volgens mij wil ik niet weten wat T-mobile dan voor de 32GB iPhone 4 gaat vragen :mad:
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    T-Mobile houdt je warm. :)
     
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf vandaag is het mogelijk om officieel de iPhone 4 bij T-Mobile Shops te reserveren, je moet wel €50 aanbetalen. Ik heb het net hier in Den Haag gedaan. Ik ben de 6e op de lijst en ben voor een witte 16GB gegaan :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina