hallo vrienden hoe is het in godsnaam mogelijk dat vb: een vijand 2 vrienden neerschiet terwijl hij nog eens weet dat ik bezig met mikken ben op hem in zijn rug en hij hem vlug omdraait en mij ook schiet dat kan toch niet alleen zijn door dat radaartje in de linkse hoek dat versta ik niet heb altijd met heartbeatsensor gespeelt nu speel ik zonder omdat ik dat ook moet leren maar ik kijk ook naar dat radaartje maar zie maar af en toe een rood puntje ver van mij verwijdert terwijl er iemand misschien nog geen tien meter er ene zit kunnen jullie me dat eens uitleggen graag werken zij met patchen of glitches ?????
Mikken? Gewoon heel snel sighten en meteen schieten... Edit: Jij bent vast geen 46 zoals in je profiel staat?
Ligt waarschijnlijk aan LAG. Dat heb je veel met dat soort games, waar vijanden je lijken neer te schieten terwijl ze je niet eens aankijken. Het ligt dus puur aan de server en de game die gespeeld wordt. Bij de ene game is dit duidelijker dan andere maar hoe dan ook onvermijdbaar. Allerlei dingen zoals internetsnelheid, afstand en ping kunnen LAG veroorzaken. Welkom op XBW!
Nieuwe leden wegwijs maken voor dummies: Zo hoort het wel. Zo hoort het niet. Beste carlootje, Als ik je post zo lees, heb ik echt geen idee waar je over praat. Allereerst open je een thread met een onduidelijke titel, welke Call of Duty bedoel je? Daarnaast vertel je ons niet wat je aan het doen bent. Speel je online of singleplayer? Als we je willen helpen, hebben we informatie nodig. En als laatste zou ik je toch vriendelijk willen verzoeken om interpunctie te gebruiken. Zonder leestekens is je post onleesbaar en is het voor ons moeilijk de lijn in je verhaal te vinden. Desalniettemin, welkom op het forum! Maar ondanks dat ik je vriendelijk verwelkom, ga ik toch je thread sluiten. Deze thread betreft een inhoudelijke discussie over Call of Duty. Voor elk deel hebben we een eigen topic in de dit forum. Zo praten we niet langs elkaar heen en houden we de discussies bij elkaar. Ik wil je verzoeken om de thread van het juiste CoD deel op te zoeken en daar verder te discussiëren.