i dont know, dus probz gewoon zijn schrijf stijl. Jou team naam heeft toch ook allemaal random hoofdletters? :/
Zo promoot je je clan goed Originele gt's btw XxDsF K1L4HxX, XxDsF DannyxX. Ik zou alleen nog 1 x-je en 3 I-tjes erin gooien om het af te maken.
kom in de clan *NL*. het is een ervaren clan die ook alleen maar ervaren spelers zoeken en we zijn net begonnen dus onze begin limiet is dat je 1e keer geprestist bent (soms kan er een uitzondering worden gemaakt). Leden van onze stam zijn: TIM KINNEGING: Ratio 0.68 en 2e keer geprestist. (hij heeft niet zo'n goed ratio maar dat komt doordat hij in het begin het een beetje heeft verpest hij haalt nu vaak chopper gunner en dat soort dingentjes) BurialWhistle: Ratio 0.71 en hij is 0 keer geprestist. (hij is net begonnen maar hij is een super belangerijke en goeie speler voor deze clan) PIETER LUBBE: ratio 0.60 en 0 keer geprestist (hij heeft zo'n slechte ratio omdat hij aan knuke boosting deed voor een vriend maar is daar inmiddels mee gestopt en hij is super goed in quikscope) boninkje14 Ratio 0.87 en 2e keer geprestist. (hij heeft al meer dan 10 knukes gehaald en is leider van deze stam. We hebben nog meer spelers waarmee we in onderhandeling zijn of ze in deze stam komen maar dat zal ik snel hier plaatsen. Als je deze stam wil joinen voeg dan boninkje14 toe een stuur en vriendelijke bericht en vertel daarin waarom je in de clan wil en wat je ervaring en ratio is. dus join *NL*
Ratio 2.77 en 4e keer geprestist. (ik heb niet zo'n goed ratio maar dat komt doordat ik in het begin het een beetje heb verpest ik haal nu wel vaak chopper gunner en dat soort dingentjes) WTF, kd zegt niks en aangezien jullie allemaal onder 1 hebben is dat ook niet zo heel top..
0.60 ratio en super goed in quick scopes? 0.87 ratio en 10 nukes....sounds like dat jij die vriend bent waarmee nukes geboost zijn...