WTF! Ik dacht dat alleen ik dat nummer kende, zit het gewoon in Dead Rising hahah DUS, een van de betere songs uit een game: [yt]0uyliYBoLu8[/yt]
Ik heb RCT1 en 2 standaard op mijn PC staan . Je moet trouwens eens wat parken hier vandaan halen, GENIALE SHIT!
Ik zette de muziek altijd uit. Werd er gek van op het laatst. Mijn ouders kunnen er ook al niet tegen.
Hehe, heb nu ook wel weer zin in RCT 1 of 2. Geniaal die muziekjes van het draaiorgel, maar na een tijdje had je toch een park groot genoeg zodat je die muziek niet meer zo vaak hoorde.
RCT 1 & 2 heel veel gespeeld, heerlijk voorbeelden van games waarbij je kan genieten zonder dat je moet killen of winnen ofzo. Gewoon lekker attracties maken en genieten ven je park. Heb genoten van deze games, en de impact is zelfs zo groot dat als ik in een pretpark ben ik ook aan RCT denk en dingen vergelijk
Gewoon Epic , het zijn dit soort nummers die RPG's net die diepgang geven, de factor waardoor je betrokken bent bij spel en verhaal. Geniaal, heb 't spel niet eens gespeeld en toch moest ik 't z.s.m downloaden toen ik het had gehoord(het muziekje)
Het begin van een nieuw gaming tijdperk. De geboorte van Starcraft II. Nog maar een paar daagjes mensen. Ik ben zo stoked... als ik SCII met de post deze of volgende week ontvang, spring ik letterlijk een gat in de lucht. Heerlijke herinneringen ook aan het eerste deel. Op en top RTS. Dit wordt helemaal geweldig.
Nog maar een paar daagjes? Spel ligt al in de winkels en wordt al volop gespeeld! Voor jou helaas nog een paar daagjes.
Tja, (goedkoop) importeren kost nu eenmaal een paar dagen extra wachten. Maar ik altijd nog games liggen om tussendoor te spelen. Besides... het is het verlangen naar, dat het zo speciaal maakt.
[yt]QU2rUU0z72Y[/yt] Ik moest weer ff aan vroeger denken. [yt]uf47DQj_2Gg[/yt] Beste game song ooit! [yt]HXFmBAIcXQY[/yt] [yt]W-UZ3i5pYW4[/yt] Eindeloos ronddwalen in de wereld van de Dark Elves met dit nummertje op de achtergrond! [yt]Tb-gI_pFog0[/yt] [yt]wVNubbPiZAU[/yt] [yt]V-nNchLkej0[/yt] Deze horen er ook gewoon bij. Oude gamesongs zijn beter dan die shit van tegenwoordig eigenlijk
Gewoon Epic, ik kom niet eens met argumenten ofzo. Kan slechts zeggen dat 't ook zo'n nummer is dat je kan draaien als je iets groots behaald hebt (rijbewijs/ belangrijke presentatie/ moeilijk vlak, lastig sociaal conflict etc) Pure victory, pure epic