COD MW2 Clan wie heeft er zin om een clan te gaan maken voor COD MW2 en dan samen knallen!! ik hoor het wel, lttrss
Ik zie dit ook wel zitten, ben niet super goed ofzo maar vindt het wel leuk om samen te spelen met mensen! Heb ook een mic! Tag = Ernster523
of je kan natuurlijk zelf een clan gaan joinen www.transformersmw2.webs.com of gtgt9tailor of andere gt:kiekeboeman
Hey ik zoek om een nederlandse clan.. Ben best goed in search en destroy en uiteraard team deathmatch dus zal je niet teleurstellen.. ik hoor het wel... xbox gamertag: tastymitch groeten patrick
Hee man, wij hebben ook wel interesse in jou... http://cr33d.tk/ of voeg me toe op Xbox360, doen we tryout...: GAMERTAG: Cr33D 3NSANE
hey ik ben ook nog op zoek naar een clan speel veel domination en meestal met me knife maar ook veel met sniper gamer tag gundamwings
Ik heb zin in black ops. Mw2 viel me ietswat tegen, had er meer spectakel van verwacht. Infinity ward bewijst aangezien de trailer volgens mij dat ze wel degelijk goede games kunnen maken. Misschien wel beter dan mw2, wie weet