jah wou NET zeggen, 2004. maar eh die Jason Jones (a.k.a The Grunt) is egt leip! die quote in je sig is egt goed!
Ik heb ze hier op mijn comp no just kidding de gast die deze scans heeft genomen wou zeker wat credit geven aan oxm door ze niet allemaal op de net te zetten zodat mensen het gaan kopen tenminste dat is wat ik denk.
Het is het amerikaanse blad, die komt niet in nederland uit. Wij hebben onze eigen OXM. Althans, weten jullie een winkel waar die Amerikaanse wel komt?
hier in antwerpen bij IMS(international magazine store) hebben ze die wel. kga der morgen wel eens om als het al binne is
Yah, die hebben wij niet zo een twee drie voor zover ik weet! Nee, die magazine komt pas uit rond E3.
Oh yeah Screens ziet er lekker uit .. Ik durf het niet zo te zeggen maar ik ben blij dat Bungie Halo2 heeft uitgesteld want de game wordt er alleen maar beter op + Ik gun bungie alle tijd om van Halo2 een dodelijke game te maken ... Jason Jones weet wat hij doet
Deze screens komen van GELUKKIGE abbonees (niet iedereen krijgt ze zo vroeg).De gewone kopers in de VS hebben deze rond E3 dus wij in europa... MAAR OXM UK krijgt ook dit artikel.
Halo2.............wachten.........onmogellijk................kan....niet.......heb ....geen..........gedult........KAN...NIET...WACHTEN.....hersenen.......bezwijken....moet.......gedult.....hebbe...... HALO2 HALO2 HALO2 HALO2 HALO2