BLOODWAKE een 2.0 van PU , Schandalig ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door DesertFox, 5 mei 2002.

1. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik las net effe de nieuwe PU (ik ben net terug van vakantie)

en wat lees ik helemaal achterin ...

"BLOODWAKE 2.0 (20), Flinterdunne gameplay en slechte graphics.
    niet waard om een "gewone" review van te maken."

]:-

Word ik nu gek , IGN geeft 7,4 (ofzo) en planetxbox komt ook uit op een ruime voldoende. niemand die de graphics in zijn lange review "afkraakt".. Maar de PU geeft een 2.0 ... zonder veel commentaar ..

Is BloodWake serieus een 2.0 waard of hebben IGN en Planetxbox beter inzicht in dat spel ....

Ik vind het maar vreemd ..

jouw mening ? .. Bloodwake een 2.0 waard ? "Flinterdunne gameplay en slechte graphics." ?? (ik vind van niet) (kwa graphics gezien zeker niet)(en geen appels met peren vergelijken)

Ik denk dat ik de PU effe een second opinion ga sturen , jullie ook ? (hoe meer mailtjes erover hoe beter kans om 2nd ops te krijgen)

U zijt gegroet , met een onvriendelijke knipoog naar de PU .

2. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat sommige van de PU de Xbox en MS afkraken dus koop dat flutblad ook niet meer :D

3. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog wel lid van dat blad maar als het zo doorgaat koop ik het niet meer.

Die review van Ed, RSC een 7.7 , niet een slecht cijfer opzich.
    Maar hij vindt de graphics niet echt uit de verf komen.

Ben ik nou gestoord ofzo? die graphics zijn echt )(*@(#@)*#)( vet.=(

4. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    Vond PU nummer 2 ook nergens op slaan...
    Het zijn allemaal PS2 Gays daar!! ik moet er gewoon van :r

Zo dat is er uit :9

5. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    hhehhee.....khebbet eerder gezegd,..:D PU vinnik een een subjectief blad met een lack aan echte game-experts die weten wat ze moeten schrijven...:D

6. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    PU koop ik al niet meer van 1998 :D

En 'kheb verleden week al m'n oude nummers weggegooid :D

7. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    wat een stelletje ZEIKERDS zijn jullie eigenlijk zeg!!! In de PU hebben ze het heel vaak gehad over dat "fanboy" gedoe! als ze vinden dat t een K*T spel is dan kan dat toch zo zijn??? Je voorkeur is toch belangrijker dan wat iemand er van vindt?? als voorbeeld moet je P.U. nummer 11 van vorig jaar even lezen (met warcraft 3 coverpreview) daarin staat dat de pers de X box niet zo moet dissen!!!
    wel vind ik het stom van jeroen over amped dat hij zegt dat besturing suckt en dat alles arcade achtig moet zijn zoals SSX (en daarom amped een 5 geven voor gameplay) terwijl jurjen de moeilijke besturing als uitdagend heeft bestempeld en dat het dan veel beter is (ravewace bluestorm) dan vind ik het systeem van gamequest toch wat beter (2 reviews)

8. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    een 2 vinnik wel wat laag, maar Bloodwake vind ik zuigen, de gfx zijn mooi, maar het geluid sucks, bij Multiplayer zuigt de besturing, missies zijn simpel. maw ik vind het een boutspel

9. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    PU is for Pussies!

}:]

10. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Bloodwake vind ik ook een kl*tespel, maar een 2/10 is een belachelijke score, met name omdat de graphics op zich goed zijn... De gameplay is wat minder en voor de rest vind ik het ook niet zo geweldig... Ik geef het spel hooguit een 6,5/10... Maar de PU is inderdaad een blad van niks, ik heb het wel gelezen in het verleden (nooit gekocht) maar vond ze veel te aanmatigend en te populair doen in hun oordelen... Weg ermee! }:]

11. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Gaan ze eerst een stukje over de telegraaf schrijven dat die ervoor zorgt dat de xbox het slecht zou gaan doen en dan doen precies hetzelfde, ik vindt die nutshells ok maar doe ze dan voor kinder spellen, ad ons, psx en n64 spellen, vervolg versie's en spellen die op verschillende platforms zijn uitgebreid. maar geen nieuwe onbekende, redelijk orginele spellen afkraken.

en Boris de gaycube is niet mooier xbox schele flikker

12. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel zelf niet, maar als ik het reacties op het spel zo hoor is het de 60 euro niet waard. Wat is er dan mis om een lage score te geven? Als je een voldoende geeft zou het dus wel de moeite waard zijn?

Ik heb geen geld voor alle spellen en als een blad de mindere spellen uitroeit door lage scores te geven, prima!

Misschien zijn jullie van die reviewers gewend die haast alles een voldoende geven? Daar heb je imho ook weinig aan.

13. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is niet goed, maar het is geen onvoldoende waard!!!
    Ze hadden hem beter een 5 of een 6 kunnen geven, dat was tenminste nog redelijk!!

Zoals die anderen al hadden gezegd, graphics zijn redelijk, besturing slecht, en het spel te eentonig en saai..
    Ik heb wel slechtere spellen gezien..
    Je kan beter uitgaan van meerdere reviews, in plaats van 1..
    Ik heb slechtere spellen meegemaakt!!!!:)
    De PU is slecht bezig:mad:

14. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dan nog slechter? Benieuwd wat ze daar dan voor geven.

15. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dat nog wel even nakijken, zulke spellen hebben ze zeker een 1 gegeven!!;)

16. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Southpark rallly had een 1 , dat weet ik nog , die had ik bijna helemaal gedownload van internet :) op dat moment . meteen doorgedownload natuurlijk8) . e

en DAT was echt een 1.0 waard (south Park rally)

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een onvoldoende is Bloodwake wel, een 2.0 niet.

Ze zitten beetje tussen het "het is een goed spel" (cijfers = 8/9) en "het is een bagger spel" (cijfers = 1 / 2)

maar ehm ik las laatst iets op GameSen over het raten van games. Bij GameSen kijken ze vrij kritisch naar games. Een topspel krijgt bv in de PU een 9.5, en bij GameSen een 7. Je krijgt dan automatisch gezeik(ook hier) dat het helemaal geen 7 waard is blabla, terwijl een 7 toch altijd nog een dikke voldoende is. Je moet niet kijken naar de PU maatstaven..

18. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de demo van bloodwake in een winkel gespeeld, en ik vond de eerste indruk eigenlijk wel goed. De graphix waren wel ok en de besturing vond ik ook wel meevallen.
    Ik las op internet dat de audio brak was en dat de gameplay niet hoog is. Veel van hetzelfde wat gaat vervelen op den duur, zeggen ze. Ik heb toch zitten twijfelen om hem als gratis game te bestellen, maar door de internet recensie toch maar niet gedaan.
    Een 2.0 van PU klinkt echt erg laag, bijna "bagger" ofzo, maar zo erg vond ik het niet. Ik denk dat ik me er wel even mee kan vermaken, niet zo lang als Halo natuurlijk, maar toch.

Ik denk dat ze zich hebben laten beïnvloeden door meningen van anderen, o.a. op internet.

19. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Juistem!!....het merendeel is er denk ik wel mee eens dat de PU een blad van niet veel kwaliteit is

20. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Voor ik een spel koop kijk ik naar zoveel mogelijke sites die
    over Xbox reviews beschikken. (IGN, Gamespot, Xbox center,
    teamXbox... Etc), dan kan je al iets van een beeld krijgen over het spel. Azurik, rise of... krijgt op geen van deze sites veel punten, dus dit zal ik me nooit kopen.

Deel Deze Pagina