Hallo, ik bied de volgende games aan (allen in goede staat incl. boekjes) -Resident Evil 5 -Forza Motorsport 3 -Battlefield: Bad Company 2 -Call of Duty 4: MW2 -UFC 2009 Zelf zoek ik naar de volgende games: -Alan Wake -Batman Arkham Asylum -Prototype -GTA: Episodes from Liberty City
Ik heb de volgende spellen die ik met je zou kunnen ruilen: - Rainbow Six Vegas 1 en 2 - GoW 1 en 2 - GRAW 2 - Lips - Fifa 09 - Crackdown Ik hoor het wel of je geïnteresseerd bent.
Ik heb de volgende spellen die ik met je zou kunnen ruilen: - Rainbow Six Vegas 1 en 2 - GoW 1 en 2 - GRAW 2 - Lips - Fifa 09 - Crackdown Ik hoor het wel of je geïnteresseerd bent. Het liefst zou ik iets willen ruilen tegen Battlefield: Bad Company 2.
Ik heb hier de Alan Wake special edition voor je liggen. Zelfs nog met de code voor de gratis DLC wat uitkomt in juli. Ook zitten bij de special edition de soundtrack, boekje en bonus content. alleen een vraagje, is de VIP code al gebruikt bij bad company 2?
bassie56: geen interesse gamehell: hou hem even in gedachte daniel: hoeveel voor batman? hou mw2 nog ff vast antoine: klinkt goed (ben niet perse op zoek naar de s.e.), heb helaas de code idd al gebruikt