1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Het dropt alleen in 10. ;)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dan vergis ik me met een ander. Blijft jammer dat die niet bij mij viel toen die dropte. :'-(
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoorde dat Path of the Titans gecancelled is en daarvoor in plaats een uitgebreider glyph systeem komt. Iemand die dit kan bevestigen?
     
  4. Cocopuff

    Cocopuff Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    33
    Path of the Titans is gone
    The whole Path of the Titans idea has been removed from the game. It will no longer rely on Archeology or on any kind of PvE/PvP progression and instead Blizzard will just introduce a new type of glyphs: Medium Glyphs.

    Medium Glyphs will add a "fun factor" to abilities, and it wouldn't be surprising to see something similar to the Fortification or Breakthrough glyphs first previewed during Blizzcon 2009. (But probably not these exact glyphs, a lot of stuff happened since last year)


    van mmochampion

    http://www.mmo-champion.com/content/1790-World-of-Warcraft-Cataclysm-Press-Tour
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jammer leek best leuk als ik het zo las.
     
  6. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik best balen, dat was toch dat hele 'phasing' gedoe? Leek me best tof.

    Zit nu op 4k GS maar begin langzamerhand een beetje vast te zitten met Heroics etc. Weinig vervanging daar te vinden wat niet heel gek is maar die Emblems duren ook best lang. En weet het ook allemaal niet zo goed met WotLK omdat ik net daarvoor een pauze nam..

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vashj&cn=Donderkat

    Let niet op de naam, die wou ik veranderen toen met Realm change naar vrienden maar was vergeten m'n vriend char met die naam aan te laten maken. Was eigenlijk een char puur voor de fun op level 70 PvPen.

    Mja, iemand tips/suggest hoe ik nu verder moet? Gewoon HC's blijven runnen?
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als het al mogelijk is moet je de ICC5 heroics gaan doen. Hier droppen iL232 items. In de andere heroics slechts iL200. Daarnaast gewoon HC blijven runnen voor emblems en hiervoor T9x kopen.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @ Mijn beste mede wowérs, Horde niet meegerekend. :+ Ik wijs jullie graag even op deze link:

    Cataclysm

    Staat ongeveer het volgende op:

    Cata Achievements
    Cata Battlegrounds
    Cata Raids
    Cata Dungeons
    Cata Zones

    en nog veel meer.

    Meesten zullen jullie allemaal wel kennen, maar ivm de nadere release en de discussie over POTT zou je misschien de link kunnen gebruiken.

    Hij wordt regelmatig geupdate. Kijk vooral ook naar de achievements. Zitten een paar echt pittige tussen die je alleen met een hele goede guild kan doen. ;)

    En bedank Yellow nu maar eens een keer. :+O-)
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wilde je niet zelf over stappen naar The Horde?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Heb nu met Heirlooms een Warrior, Tauren aangemaakt. Level 6 en daar ga ik voorlopig meer verder. Zat er inderdaad heel sterk aan te denken, maar ik heb beseft dat een aantal vrienden dat niet zo leuk gaan vinden. ;)

    Bovendien doe ik het niet met mijn main omdat er dan teveel verloren gaat. Ik krijg er misschien wel mooiere mounts voor terug, maar dat heb ik er toch net niet voor over. ;)
     
  11. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er over te denken om ook weer te gaan spelen naar TBC, heeft dit nog zin of kan ik beter wachten tot Cata?
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Net geruild met een iemand anders uit de raid die hem ook wou. Had nog tien minuten voor te traden, heb de trinket geruild voor de Hellfrozen Bonegrinders.

    Achjah, trinket vervang ik wel weer eens. 8)
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt je char vast lvl80 maken. Hoef je dat straks niet meer te doen.
     
  14. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie ja, en hoelang duurt het om vban level 1-80 te gaan, ik weet niet of ik door wil met mijn priest/warlock van level 70. Ik neem aan dat het met de komst van de uitbreidingen wel wat ingekort zal zijn? Ik zat te denken aan een warrior/rogue.
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Goede keus, als je een warrior bent.. anders een slechte ;)


    Inmiddels al m'n alts Kingslayer(25), m'n oude main (als het nog mijn main is) nog steeds niet .. wat een gedoe 8)
    Shamans zijn niet echt geliefd tegenwoordig.

    Bijna 2e T10 set voor hunter bij elkaar ook, meer switchen van MM-SV ftw 8)
    Ook even gekeken op beta hoe het zit met hunters, krijgen ze een cloak met expertise erop.. beetje maf is dat wel..
    Zie erg op tegen Focus trouwens, ben toch geen Rogue/pet =/
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat het de Hunters inderdaad een beetje verpest.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Van 70 naar 80 is het bij elk level zo'n 1,5 - 1,6 miljoen XP per level.
    Level 1-80 is zeker wel te doen, maar dan het beste aan te raden met heirlooms.
    Deze kun je pas gaan verzamelen op level 80.
    Als je pas voor de 1e keer level 80 bereikt, dan is het verstandig is voor gear te gaan en wat ervaring op te doen en dergelijke.
    Heirlooms zijn voor mensen die nog 80 moeten worden van ondergeschikt belang.
    Ik raad je echt aan eerst de fun van de dungeons te doen en wellicht Glory of the Hero helemaal vol te krijgen.
    Als je dat vol hebt ben je een heel eind met je gear verzamelen en je krijgt een Red Proto Drake voor. ;)
    Vergeet ook niet lekker Gold te gaan verzamelen, want dat heb je zeker nodig voor je Epic Mounts en Cold Winter Flying.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet warme winter?
     
  19. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit wotlk gespeeld, dus wat zijn heirlooms? Wat je dus eigenlijk zegt is dat ik het beste mijn priest kan pakken en daarmee vrolijk verder kan gaan? Hij zit op een nogsteeds redelijke drukke server (aszune) dus ik denk dat levellen van 70-80 niet zo lang gaat duren. Wat duurt WoW instaleren lang btw...
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heirloom zijn items die met je lvl meescalen. Wordtje vl hoger wordt het item beter. Je kunt ze al op lvl 1 gebruiken. Je moet een lvl80 char hebben om ze te kunnen halen. Deze items zijn gebonden aan je account en je kunt ze dus mailen naar 1 van je andere chars. Het grootste voordeel van deze items is dat er 2 bijzitten die je +10% xp van mobs en questen geeft waardoor je char sneller lvls omhoog gaat :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina