Moet zeggen dat er best goede teamwork is in bareboned. Je hoeft dus niet perse met vrienden te zijn. Het weghalen van de killstreaks werpt blijkbaar zijn vruchten af. Had hier al sinds de release om gebeden en uiteindelijk gestopt met spelen omdat het maar niet kwam. Weet iemand de mapset uit de bareboned objective? Lijkt ofdat ik steeds dezelfde maps krijg terwijl je normaal ook bepaalde objective games op andere maps kunt spelen.
Geinige EASTER EGG gevonden in MW2 http://www.youtube.com/watch?v=ImC7qTUW-Yo&feature=player_embedded
Hebben ze dat gedaan met photshop > lijkt me niet want het is recht uit hun tv gefilmd??? Wreed chille easteregg dan
Wil net zeggen, hoe denk je anders dat de meeste films in elkaar worden gezet gaming4life? Niet met photoshop hoor (voordat mensen gaan flamen > Natuurlijk is dit niet zo professioneel als een filmstudio).
Ik denk dat je dan de verkeerde gametypes speelt. In de ene gametype verdien je nu eenmaal sneller Exp dan de andere. Headquarters is er bijvoorbeeld eentje waar je snel exp kunt verdienen of anders S & D Eigenlijk zijn alle objective gametypes beter dan Team Deatmatch omdat je dan meerdere manieren hebt om punten te pakken. En daarnaast zou je ook wat meer gerichter op de challenges kunnen gaan spelen. Dus niet altijd hetzelfde wapen omdat je dat prettig vind maar zodra je alle challenges hebt op naar de volgende. Maar goed als je echt graag een keer zon lobby wilt joinen dan hoef je volgens mij alleen maar alle communicatie toe te staan en online te gaan spelen. Binnen no-time krijg je dan van die vervelende invites voor 10th prestige lobbies.
Klopt, maar helaas kosten sommigen geld en sommigen zijn bedriegerij, er zijn maar weinig goede 10th prestige servers.
Niks helaas, je moet sowieso niet in zo'n 10e prestige lobby gaan, is voor sneue mensen die zelf niks kunnen halen, hierbij kmt ook nog dat iedereen je voor hacker etc gaat zitten uitmaken, wil je dat nou?? De echte goede gasten zijn allemaal 9e prestige, voor die spelers moet je uitkijken....