1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als het saai is moet je helemaal niet spelen. Tevens vind ik je een beetje zielig als je waarde hecht aan het tekentje voor je naam. Je kunt hem wel boosten, maar dan wordt je iedere game geraped en uitgelachen.
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De mensen die slecht zijn komen altijd met dit soort excuses, mw2 is saai en daarom kan het geen kwaad...|:- Ik hoop dat je nog in een 10th prestige lobby kan komen want ik hoor dat de wachtrijen behoorlijk lang zijn en wel tot enkele maanden kan duren voordat je aan de beurt bent...
     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al sinds December in prestige 1. Dat tekentje boeit me geen fuck. Het gaat erom dat je wint en een nette K/D haalt
     
  4. Mr iNoob

    Mr iNoob Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, zo slecht ben ik ook weer niet, ik scoor altijd 15-5, maar het is eentonig en saai.
    Nu mag je me zielig vinden, maar die mensen weten toch niet dat je een hacker bent.
    Als het toch maar een tekentje is, waarom zou ik dan zielig zijn? niemand heeft er last van, het is maar een prestige emblem.
    Daar doe ik het niet voor, ik wil alles eens unlocked hebben, alle titles dragen, en daar wil ik niet levenloos achter één game voor zitten.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ze je in 10th prestige als een draak zien spelen weet je genoeg. Kom heel veel van die gasten tegen. Van die gasten die je van 5 meter nog niet kunnen raken terwijl er ook gasten zijn van een lager lvl die je 1/2 kogel over de gehele map kunnen raken.
     
  6. Mr iNoob

    Mr iNoob Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik ook, ik heb dit spel teveel gespeeld, eerst op een ander xbox account, toen kreeg ik nog een xbox op mijn kamer, daar speel ik ook erg veel op. (ik doe erg vaak private match), en ik doe ook nog erg veel split screen. Kortom, 8 dagen speeltijd? 8x24 = 192 uur. Misschien nog iets minder, maar in iedergeval... Ervaring genoeg, ze zullen mij niet snel 4-12 zien, of iets in die richting.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien minder private & splitscreen spelen? Daar kun je iig nooit 10th prestige halen.
     
  8. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    kortom als je dat echt graag wil join gewoon een x zo`n server als je hem aangeboden krijgt.
    maar kijk niet vreemd op als je elke x wordt uitgelachen. wanneer je onderaan staat met lvl70
     
  9. Mr iNoob

    Mr iNoob Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik mute altijd alle spelers en heb nooit mijn headset op, ik praat nooit met die amerikanen, ik versta er namelijk geen zak van :/
    Engels praten vind ik in elk geval moeilijk.
     
  10. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    wat houdt een 10th prestige lobby precies in dan? Krijg namelijk vaak van die voice messages met de vraag of ik wil joinen blablabla, de rest versta ik amper.

    Krijg je dan meer xp ofzo?
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt dan voor 1 kill zoveel XP, dat je in één keer in level 70 zit. Dan ga je weer terug, prestige je, dan join je de lobby weer etc. etc.
     
  12. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm triest ja =(

    krijg vaak zulke berichtjes, maar ga er nooit op in.

    Ik zit nu in de 2de prestige, ben vanaf de release bezig. Vind het mooi genoeg zo!
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    10e Prestige houd tegenwoordig geen zak meer in. Heel veel mensen leggen er MS Points of geld voor neer om alle emblemen en titles te hebben. Ik lach altijd de billen uit m'n string als ik 10e Prestigers een score zie hebben van 1/19 of lager.

    Ik zit nu in de 2e Prestige en die ga ik afmaken. Emblems en Titels verdienen en dan klaar.
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Nog steeds niet bekend hoe je die draaiende Gouden SKULL Emblem haalt?
     
  15. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Was dat niet alle wapen challenges halen inclusief prestige?
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is volgens mij nooit bevestigd
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet ook niet of iemand het legaal al gehaald heeft. Ik zal eens gaan zoeken.
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je 'm bij het behalen van Ak47 master III o.i.d. , alleen bestaat die challenge niet. Dus je kan hem niet 'legit' halen.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het desbetreffende embleem heeft nog niemand. Ik heb 9 friends die legaal Prestige 10 zijn en al weet ik veel hoeveel dagen heb gegamed. Geen van allen heeft het embleem.

    Legaal is het tot dusver niet gehaald.
    Als je iemand ziet, gelijk reporten.
     

Deel Deze Pagina