1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Even iets van mijn kant: Ik krijg voor het voltooien van quests nu reputation with the Alliance. Ik heb 20 standaard factions op exalted staan, maar ik kan die van The Alliance niet tussen mijn reputationlijst vinden? Heeft iemand enig waar dat voor is? :confused:
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is toch de Vanguard? Bij mij is het Horde Expedition en als ik daar 20 rep krijg gaat die naar al die factie in Northrend toe. Als je die allemaal vol hebt krijg je nog rep voor The Sunreaver en daarnaar niks meer. Deze rep krijg je overigens alleen als je geen 'rep tabard' aan hebt.
     
  3. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah en die heirlooms krijg je dus pas op level 80 als je een serie quests oid voltooid?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, er staat echt. You gained 128 rep points with the alliance. Verder niks. Heb namelijk the vanguard al weet ik hoelang op exalted staan, zoals de meeste northrend factions. ;)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, als je genoeg emblems verzameld hebt door dungeons of raids te doen. Het eerste is voor jouw toepassing. Wanner je bijvoorbeeld 40 emblems hebt, moet je die even laten omzetten naar de juiste emblems en je kunt er shoulders of een chest piece voor kopen. Met de muntjes die je na wintergrasp quests voltooid te hebben kun je ook heirlooms kopen als het fort in handen is van jouw factie. Op mijn server is dat meestal The Alliance, maar 's Nachts bijna altijd The Horde. ;)
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dus kan je ze inderdaad alleen op lvl 80 krijgen.
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Alliance is
    Darnassus
    Gnomeregan Exiles
    Ironforge
    Stormwind
    Exodar
     
  8. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn het altijd de mensen met de grootste mond die het slechtste in de group presteren?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wel vreemd dat je dan niet kan zien in de Rep lijst. Ik heb namelijk de 1e 5 steden/facties al op exalted. Raar alleen dat ik het gewoon niet kan zien?

    Krijg je er soms ook nog een achievement voor? :confused:

    @ Angelus: Wat bedoel je?
     
  10. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat gisteren met een RL maat van mij te gamen. Mijn healing druid en zijn protection warrior zijn afgelopen week net 80 gedinged en we zijn nu bezig met het behalen van gear. Dit doen we voornamelijk in de epic normal instances en de heroic instances. Nou komen er soms van die mensen voorbij die constant zitten te klagen over de aggro van de tank, de healing van mij, de damage van de mede spelers etc, terwijl ze zelf even zo veel schade doen als de tank of net ietsje meer. Vaak een grote mond, maar zelf ook niet presteren.

    Zo waren we gisteren in Azjol - Nerub bij de laatste boss. We pullde de boss en 5 seconden later waren de shaman damage en de deathknight damage dood. De deathknight gaf gelijk de tank de schuld, omdat hij geen aggro zou kunnen houden terwijl hij en de shaman precies dezelfde seconde doodgingen. Dit kon geen loss of aggro zijn anders zouden ze een voor een dood gaan. Daarnaast deed de boss op de tries erna constant iets van 90% damage op de melee dus het was een soort van aanval (die ik overigens niet actief eerder op mijn DK tank heb gezien).

    Of gister een dps die op mij begon te bitchen dat ik als druid boom teveel damage zou doen in trial of te champions? Excuse me? Linkte hij een damage meter waar ik 12% van de schade had gedaan... was dat nog inclusief die eerste fase met die mounts waar ik moeilijk langs de zijlijn kan blijven toekijken..

    Daarnaast ook van die shampoos die een extra groep pullen (vaak per ongeluk), dood gaan, en vervolgens klagen dat de tank ze niet snel genoeg pakte. Dan heb ik zoiets van blijf dan ook staan in het veilige deel en ga niet naar de overkant lopen. Soms wordt je er zo simpel van..
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In dat opzicht ben ik blij met mijn rol. Wachten tot de tank aanvalt en aggro krijgt en dan pas zelf toeslaan. Overigens klaag ik nooit, maar er zijn ook op mijn realm wel veel van die gasten.

    Wat ik laatst had was ook idioot. We begonnen aan RS en op een gegeven moment de eerste boss neer, vraagt een gast: Mag ik wel even iets in het italiaans vragen. Normaal niet zo'n problemen mee, maar wat de RL toen deed was echt kut. Die ging ook in het Italiaans leuk een babbeltje maken en toen viel de groep dood. We waren toch al gewiped op trash en ik ergerde me vooral aan de houding van sommigen in de group. Ze pullde en pullde maar. Doe ik even een gear check, zitten der gasten met nog blauwe items te spelen. Toen, en nog tijdens dat ita gesprek, ben ik maar weg gegaan. Jezus wat een stelletje kutten lopen er soms rond in de game. :emo:
     
  12. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is omdat iedereen tegenwoordig gewend is dat iedereen pro is.
    En dat een net gedingde tank evenveel aggro pakt als een vol epic tank, dus beginnen ze gelijk te bursten.

    maar dat die 2 dood zijn gegaan op de laatste boss is omdat die baas ''pound'' doet waar ze eigenlijk voor weg moeten rennen.
     
  13. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Even een vraagje, ik heb alle mats bij elkaar geschraapt om de bonegrinders te laten maken om er een leuk slaatje uit te slaan. Ik heb er alleen nooit bij nagedacht dat ik de BS de mats moet overhandigen en dan maar afwachten of ik nog wat terug zie. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Ik heb al m'n gold in de mats gestoken om een flinke stap in de richting van mn epic mount te zetten.
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Als je de server een beetje kent, ken je de guilds ook wel.
    Zorg dat je een crafter vind van een bekende, grote, goede guild. Meestal zijn deze members te vertrouwen. Ga niet naar guildloze mensen (of je moet ze persoonlijk kennen), je kunt erna namelijk niet klagen bij hun Guild Master mocht het fout gaan ;)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kan bevestigen wat Pim zegt. Zo doe ik het ook op mijn server. Heb op die manier 2x een i264 laten maken. ;)
     
  16. SysanApse

    SysanApse Guest

  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Pound ;)
     
  18. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nice! Zal het straks ook wel even doorlezen.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Epic post he? ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina