1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Het grote Rollercoaster Tycoon topic

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 2 feb 2009.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    @Chris:

    Leuk park, lekkere beoordeling ook, ik ben zelf volgens mij niet boven de 960 gekomen :mad:


    Mensen tevreden houden: Park goed schoonhouden, attracties onderhouden(weinig downtime), vandalisme tegengaan: Genoeg personeel aannemen en deze goede werkplekken aanwijzen :).

    Wat een bagger doel trouwens :eek:. Ik ga net even 2 uurtjes een filmpje kijken, kom ik terug: Doel mislukt.... Ik heb hem toch al gehaald? Meh, mijn rating was nog goed maar ik zat onder de 3000 bezoekers :mad:
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo, even aardig wat geld en tijd verkwist aan mijn duelling achtbaan:

    [​IMG]

    We komen er wel.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja die zijn ook supercool om te maken!
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ziet er goed uit maar hoe krijg je zo'n rij voor je spookhuis? :+ Bij mij vinden ze het altijd te saai.
     
  5. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot wanneer duurt de eerste XBW-challenge eigenlijk? Ik heb namelijk niet zo veel tijd op een dag.
    Wel weer helemaal into RCT2, maar als de challenge zeg maar morgen al afloopt, dan ga ik liever een eigen parkje maken :)
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Niemand heeft echt een deadline gedefinieerd.
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Die achtbaan is erg vet:) Ga ik namaken :p
     
  8. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah crap. Toen ik net ongeveer 2200 bezoekers had donderde me beoordeling naar beneden :mad:. Volgens mij werd het te druk op sommige plekken waar veel Uitgangen bij elkaar kwamen.
    Mss vanavond nog eens proberen.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    AAAAAAA fuck!

    M'n parkje is opeens corrupted :mad::mad::mad:
     
  10. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Even iets anders, wie weet waar de RTC 1 scenario's te downloaden zijn voor RTC 2?
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd leuk om te maken ja. Zal er zo ook weer even 1 proberen te maken
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Argh, ag mijn zelfgemaakte achtbanen zijn niet spannend genoeg, maar veel te intens. Echt vervelend!
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik wil niet kwetsend zijn hoor, ligt denk ik dik aan de game, maar wil toch iets kwijt. Wat ik van jullie achtbanen heb gezien lijken ze veel op de standaard versies die in de game zitten.

    Heeft er echt niemand echt een badass ultra lange gekte in zijn park staan. Of is dit te duur gebleken. :+

    Toetsenbord doet weer eens fok. |:-
     
  15. RapidWouter

    RapidWouter Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik vroeger de grootste coaster freak was die er maar kon zijn, khad alle 3 de rct's en bij alle drie alle uitbreidingspaketten.. dus 9 in totaal, ik heb al m'n spreekbeurten in het lager en begin middelbaar over roller coasters gdaan, ik heb op men 12 jaar een interview afgenomen van 1 van de bazen van Vekoma(fabrikant van veel coasters die zoals met het gat-in-de-markt dingen als boomerang- en cobra-achtige dingen maken). Heb ik in school een 10 voor gehad. :) Kheb nog m'n spel staan, kzal nog maar eens m'n rct 2 installeren en eens een parkje bouwen, kzet hier dan wel screen.. :thumbs:


    Edit: Ohjah, kheb ook nog in CAT-Productions gezeten, wij maakten achtbanen in RCT2 en hebben redelijk wat wedstrijden gewonnen.. :D
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  16. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel een coaster van 10 KM maken, maar dat zullen de gasten in de rij niet erg leuk vinden. Ook is het lastig om de intensity in toom te houden...
     
  17. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nou ik ben m'n motivatie verloren om ff een nieuw park te starten :mad::mad:
    Ik zit nu al die parken van NE te downloaden, wat een zieke shit _O_. Kan daar wel uren naar staren _O_
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even snel wat in elkaar geflanst. Moet er nog scenery bij doen, maar geen idee wat...

    DL Link

    [​IMG]
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn opa heeft nog de man gekend die Vekoma heeft opgericht, dat was familie. Mijn interesse ging ook vooral uit naar de achtbanen, maar daar begon Vekoma pas later mee. :+ Maar dan heb jij waarschijnlijk ook nog met NoLimits lopen stoeien? Dat ging me wat minder goed af. :p



    Weer twee achtbanen gehuisvest in één gebouw met flythroughs en weetikveelwat:

    [​IMG]
    Met slechts een medium nausea rating op de tweede! :)


    En totaalshot:
    [​IMG]
    Check mijn water rapids die rechts in de berg en tussen de rotswanden loopt. De wachtrij is alleen leeg. :+
     

Deel Deze Pagina