Ik heb even een vraagje over de exercises in het spel. Als ik goed kijk naar de knoppencombinaties dan valt mij op dat er onder sommige een klein "schaduwtje" zit. Hierover staat niets in het kleine boekje. Wat is hier precies de bedoeling van en het verschil. Ik zelf dacht dat het te maken had met hoe hard je het knopje indrukt. Ik kan alleen geen duidelijk onderscheid maken qua kracht. Is er een ander truukje. Dat die "schaduwtjes" ermee te maken hebben ben ik van overtuigd. enlighten me!
Tijdens het spel. Onder sparring heb je een mogelijkheid tot het doen van een exercise met een bepaalde speler.. Dan moet je de actie uitvoeren die bovenaan in het scherm wordt aangegeven. Onder de P, F, en K knopjes, verschijnt de ene keer wel een geel.groen randje en de andere keer niet. Volgens mij heeft dit wel een betekenis. Ik zou alleen graag weten welke.
sorry maar daar weet ik niks van. want ik heb alleen de demo disc die ik gratis kreeg bij mijn xbox toen ik hem kocht.
volgesmij is de een dat je hem kort in moet drukken, en die met 'schaduwtje' volgensmij iets langer...
Met schaduw moet je hem inderdaad langer indrukken, of harder!! Met schaduw is de stoot of trap krachtiger!!
Ik had om te proberen die "Analog Buttons" eens op "ON" gezet in het optie scherm, maar ik vond het NIET fijn vechten. Voordat je het weet ram je te hard op de knop (in je frustratie dan dat gleufdier naast je met het hysterisch op knoppen rammen het TOCH van je wint) en dan doet ie niet meer wat je wilt. Toch wel cool dat het KAN.