ik had toen die tijd gehoord dat er een voetbalspel van microsoft komt. maar hoe heet dit spel???? en wanneer zou die dan uitkomen. uit me hoofd hoorde ik dat het xbox live enable was. laat jullie is horen
ik heb ergens vaag wat gehoord over die game, het zou Live Soccer 2004 heten ofzo, maar ik weet het niet zeker
Het XBW bericht destijds; Op Microsoft's Career site staat een opmerkelijke functiebeschrijving voor een nieuwe game van Microsoft Game Studio’s: Twijfel is hier overbodig, het moge duidelijk zijn dat Microsoft een Xbox Exclusive voetbal game aan het creëren is voor de wereldwijde markt. De vraag is natuurlijk, wanneer zien we de eerste details? en hoe zal deze titel opboksen tegen de groten van EAgames en kornuiten? Ik weet zeker dat met de tijd deze vragen beantwoord zullen woorden. Tot die tijd heb je een grote kans in Redmond aan de titel te werken als je de benodigde skillz heb! Stay Tuned for more.
hmm ja, een kleine zoektocht in ons rijke archief levert het volgende resultaat op: http://xboxworld.nl/index.php?show=news&id=1716 Het lijkt er dus op dat men plannen had. Het is alleen niet duidelijk of men het heeft doorgezet. Misschien een aankondiging tijdens de E3, maar ik schat nog eerder op nieuws tijdens de X03. Beetje ver weg, maar goed... Een andere aanwijzing voor een voetbalgame van MS was, dat in het promofilmpje van Xbox Live voor Japan behoorlijk vaak een voetbalspel (alleen cutscenes) in beeld kwam, dat 'Live gespeeld' werd. Ik ben benieuwd. We zullen moeten wachten...
Ownage Ik vraag me af of MS hier wel aan beginnen moet. Ik weetniet of ze het talent hebben om daar echt een spel ala PES of FIFA van te maken, want dat moet he ttoch minimaal worden.
hoe kan je dat nou zeggen terwijl er nog amper wat van bekend is, straks is de gameplay helemaal ruk. de gameplay van fifa gaat boven alle andere voetbalspellen en het is dus moeilijk voor andere games om dat te overtreffen. ik ben bang dat microsoft alleen de echte voetbalgamefanaten met deze game gaat trekken om dat die nou eenmaal alle voetbalgames willen hebben. de rest koopt uiteraard gewoon een fifa, maakt niet uit welk jaartal. ik denk dat als die microsft soccer er is fifa 2008 op de markt is
Gameplay van fifa bove alle andere? Hmm ik denk dat fifa toch erg tekort schiet bij PES. Zelfs de oude iss op de N64 vink leuker dan Fifa 2003. Niet dat ik Fifa 2003 slecht vind maar das echt niet HET voetbalspel.
Ik hoop dat het wat wordt, want ik vind de FIFA spellen tot nu toe wel mooi, maar de gameplay is minder
Dan kopen ze toch gewoon het hele team van Konami en EA bij elkaar Maar natuurlijk is het goed dat Microsoft een voetbalspel gaat maken. Ze zullen het heus niet uitbrengen als het niet goed genoeg is, kijk maar naar Tork. Vroeger was er een spel op de PC dat heette Microsoft Football. Daar heb ik me toen behoorlijk mee vermaakt.