1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

game''installeren''->gevolg/mogelijkheden?

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 21 jul 2010.

  1. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Dag dames,

    Kort gesteld;
    Assassin creed slaat continue vast op hetzelfde punt(bij het laden van de stad acre) nu al 5 maal gebeurd.. na 3 maal proberen schoon te maken etc maar dat is tevergeefs
    Game is tweedehands overgenomen en xbox360 is één week oud..

    Als ik nu een dvd leen van iemand anders en die''installeer'' en daarna men eigen dvd weer in de xbox steek zou dit dan werken?1. Pikt hij dit(geen compatible troep/eisen) 2. Als de game geinstalleerd is slaat hij dan ook deels de maps op (dus acre in dit geval) of heeft dat geen effect?

    Anders is het namelijk puur tijdverspilling

    thnx @ advance
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=120913

    Het is ook maar een sticky :+
     
  4. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Tja kan vanuit daar men vraag nogmaals stellen als dit gewenst is, wellicht qua forum-ordening..

    Maar gevoelsmatig is het niet zo dat het antwoord 1,2,3 te vinden erin is..

    Wat me iig lijkt aan de grootte te zien van de''installatie'' is dat ie idd alles wel pakt vanaf de HD maar wel kort controlleerd of de DVD erin zit..

    Maar of dit het probleem dus verhelpt wat ik heb met assasins cred(dus 1. of ie een andere dvd pakt dan diegene waarvan hij geinstalled is;2. Of dit het probleem verhelpt met het niet laden van acre)
     
  5. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een spel hebt geïnstalleerd gebruikt je Xbox 360 je disc maar één keer om te controleren of je wel een echte versie hebt. Alle gegevens die normaal op de disc staan, staan dan op je Xbox, dus hoeft die niets van de disc te laden.
     
  6. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    In de tijd die je nodig had om hier je vraag te stellen waar wij toch geen antwoord op weten had je het ook gwn zelf uit kunnen proberen. Zo lang duurt dat installeren namelijk ook niet.
     
  7. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Hij geeft toch duidelijk aan dat hij dan eerst de andere dvd moet lenen? Beetje onzinnige reactie van je.


    Ik verwacht dat het wel zal werken inderdaad, zo hebben wij ook een keer Halo3 weer aan de praat gekregen. Dus ik zou het zeker proberen. :)
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zou het ook proberen ja. Gewoon een DVD van een ander lenen, of even in de winkel halen en dezelfde dag terugbrengen :+
     
  9. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja joh die winkel vind dat natuurlijk heel goed :lol:
     
  10. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de FRS kan je spellen gewoon terugbrengen binnen 24 uur.
     
  11. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5

    in de tijd die je nodig had om hier een reply te typen kon je ook de TS zijn OP+reply's lezen. Zo lang duurt begrijpend lezen namelijk ook niet.

    Flauwflauw, i know

    anyways; Ga proberen de game van iemand afhandig te maken voor een dag, maar vrijwel niemand heeft die hier onder het mom van''AC1 is bucht AC2 is veel beter'' jahaa.. leuk!:+
     
  12. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon installeren dan heb je geen problemen meer. next!
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223

    [​IMG]

    In deze faq wordt het volgende besproken:
    • Hoe installeer ik een game op een device?
    • Hoe groot zijn de geïnstalleerde games?
    • Kan ik zonder de disc een Originele Game van mijn device spelen?
    • Als ik mijn device op een andere xbox zet speelt deze dan ook af van de device?
    • Hoe verwijder ik een game van mijn device?

    Hoe installeer ik games op mijn HDD?

    Ga naar de Game disc menu.[​IMG] Druk op (Y)
    [​IMG]
    Selecteer Install Game en druk op (A).
    [​IMG]
    Selecteer de device waar je de game op wilt slaan. Bijv. de HDD druk op (A)
    De game wordt nu op de de geselecteerde device geïnstalleerd. Dit duurt ongeveer 10-15 minuten.
    [​IMG]

    [​IMG]
    Druk op (A) en je keert weer terug in het hoofdmenu van de game. Je kunt nu de game gaan spelen. Door play game te selecteren (druk op A) of door op de voorpagina de game te starten of door de disc in je console te doen (als je autoplay op enabled hebt staan). [​IMG]
    De game wordt nu van de HDD geladen. De Disc moet wel in de console zitten anders wordt deze niet opgestart. Er wordt namelijk gecontroleerd of je wel een origineel spel hebt.
    [​IMG]
    Het voordeel van een HDD installatie is dat de game sneller opstart, kortere laad tijden heeft en een stuk stiller is (je hoort de DVD drive niet draaien)

    Hoe groot zijn de geïnstalleerde games?


    De games gemiddeld zo'n 3-7 GB groot. Transformers: War for Cybertron is bijv. 6,6 GB groot.

    [​IMG]

    Voor meer informatie zie de thread van Dulle NL: NXE Installaties

    Kan ik zonder de disc een Originele Game van mijn HDD spelen?

    Nee, dit is niet mogelijk. De game checkt of je een orginele disc in je drive hebt zitten.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Als ik mijn device op een andere xbox zet speelt deze dan ook af van de device?

    Nee, dit is niet mogelijk. Deze is gekoppeld aan de xbox. Je moet de game dus opnieuw installeren.
    Hoe verwijder ik een game van mijn device?


    Er zijn 3 mogelijkheden. Als je je game in je disc lade hebt zitten dan kan je hem via het game menu. Druk op (Y) voor Game Details. Vervolgens in het game menu delete selecteren en op (A) drukken.
    [​IMG]
    [​IMG]
    De tweede en derde manier is om naar system settings tab te gaan, selecteren en (A) drukken. Vervolgens memory te kiezen (A) drukken en de device selecteren. Daarna games selecteren en naar het games menu gaan (druk op (A))
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Optie 2:
    [​IMG]
    Druk op (Y) en je komt in de Game Options menu. Je verwijderd dan de hele games content, dus ook je save games en je DLC.

    Als je (A) selecteert kan je individuele content verwijderen
    [​IMG]
    Druk op (A) om de content te selecteren.
    [​IMG]
    Je hebt dan 3 opties. Je kan de content kopieren naar een ander device. Je kan de content verplaatsen naar een andere device of je kan hem deleten. (dit menu is het zelfde als bij de Game Options). Selecteer Delete en druk op (A). Je krijgt nog een waarschuwing of je wel zeker van je zaak bent.
    [​IMG]
    Selecteer Yes en druk op (A). De game (en of je content) is nu verwijderd van je de device.

     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had ongeveer het zelfde probleem. Bij mij werden de disks niet meer gelezen. Dus ik dacht dan neem ik mijn HDD mee naar een vriend en installeer hem daar op de schijf. Toen ik weer thuis was gaf hij de error dat hij niet in de console zat waarop hij geïnstalleerd was...
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat is ook niet zo gek want content is console gebonden, maar een dvd lenen van iemand kan wel :)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    De installatie is console gebonden. Je vriend had zijn dvd mee moeten nemen en deze op je xbox installeren
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niemand van mijn vrienden had die game :mad:
     

Deel Deze Pagina