[XOne] Halo 3: ODST [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 30 dec 2009.

  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om de Campaign uit te spelen in welk niveau dan ook? :)

    Add me: G JUN1OR of laat hier maar een bericht achter. :)
     
  2. JustKloeSoe

    JustKloeSoe Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand met mij halo 3 odst achievement vidmaster endure halen vandaag om 12 uur(22 juli) add dan mijn gamertag: ii Just KloeSoe
     
  3. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Dit spel was echt top@campaign wss ga ik em wel weer kopen voor MP :D
    heb Halo nog nooit echt online gespeeld..
     
  4. OrtonNLD

    OrtonNLD Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze bij de xbox gekregen maar nog niet aangeraakt. Denk dat ik hem vanavond even ga bekijken.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand (eigenlijk nog 3 personen) die zin hebben een paar van die achievements te halen voor Recon?
     
  6. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem misschien morgen halen, maar twijfel nog wel. Ik had MW2 en daar had ik NAT Strict en kon ik niet goed en snel spelen. Op Fifa heb ik dat niet. Zijn er mensen die daar op dit speel ook problemen mee hebben of is dat, net als op Fifa, erg goed online? :D
     
  7. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen problemen bij MW2 en ook niet bij Halo3/ODST, werkt allemaal goed :)
     
  8. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Halo 3, maar ik zou niet weten hoe ik een online game wil spelen. Ik wil er geen maken, maar gewoon één joinen. Hoe doe ik dat? :D
     
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij Matchmaking gewoon searchen naar een game als je een playlist heb gekozen :9
     
  10. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, meteen gespeeld en I Like It!!!!! September misschien Reach voor me verjaardag :D
     
  11. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Morgen als het beetje meezit mijn ps3 verkocht! En dan gelijk even een elite+ odst etc bestellen. Heb alle halo gespeeld offline+ online behalve deze. Ben erg benieuwd en verlang toch wel weer naar halo multiplayer en binnenkort dan reach! Ben wel benieuwd naar odst!
     
  12. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat je zeker bevallen :thumbs:
     
  13. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Het is iets anders gegaan :cool: heb nu een elite met gears2 re5 bioshock2 en silent hill. Ben nu gears2 aan het spelen tot odst er is !
     
  14. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die games verveel jij je zeker niet. Maar als je die games al hebt en al zo goed mee vermaakt, waarom zou je dan ODST willen. Oké als echte gamer wil je veel games, maar moet je dan niet de games die je nu hebt, eerst uitspelen?
     
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Uhmm niet echt enige waarvoor ik nu weer een xbox heb is halo odst/ reach en mass effect 2 de rest houd ik gewoon tot ik me een keer verveel ^^
     
  16. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Zjuist ongeveer 20min gespeeld en dit bevalt me zeer goed! Kijk al uit naar morgen dan even wat langer spelen!
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gezocht:

    Spelers die morgen of later deze week de Halo achievement "Endure" wilt behalen. Het behalen van deze achievement duurt wel 2 uur.

     
  18. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar wil ik wel aan meedoen, Als ik op die ''vrienden'' van mij moet wachten dan kan ik nog een heel jaar wachten.
    Denk dat ik het beste met een warthog kan rondrijden, Deed dat bijna altijd in de grote firefight maps.
    Maar wellicht is het handig om gewoon even te kijken welke rol voor wie het beste is.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  19. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik zou wel willen heb alleen nog geen xbl( kan je xbox draadloos verbinden zoals de ps3?) zo ja dan wil ik wel meedoen! Anders moet ik binnnkort eerst ff zo'n draadloos gevalltje kopen. (heb er weinig verstand van)

    Vind odst echt helemaal geweldig! Speel op heroic, maar tot nu toe niet al te moeilijk, op sommige momenten na dat je niet de juiste wapens hebt, en wel een hele hoop elites ^^. Stickies doen het altijd goed! heb halo volgens mij toch wel gemist de afgelopen 2 jaar!
     
  20. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wat een spel zeg! Vind hem zeer geslaagd! Ben net ff die firefight mode aan het proberen geweest. Kwam op heroic (1 player ) niet verder dan wave 5 echt te moeilijk!
    Maar mijn: run, gun, trow, blow and have fun tactic werkte wel!
     

Deel Deze Pagina