Nog een PSO..

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 28 apr 2003.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    kwas ff aan het kijken op tothegame, en daar staat keurig phantasy star online episode I&II, en staat bij dat het een mmorpg is..
    maar daarboven staat: Phantasy Star Online Card Battle, met alleen een UK release datum nl: 31 October 2003..
    bij deze staat er echter geen mmorpg achter, maar gewoon rpg..
    weet iemand er iets over? want een gewone rpg, dus zonder bedoeling om online te gaan incl maandelijkse kosten lijkt me wel leuk op pso gebied..

Laatst bewerkt: 28 apr 2003
  2. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm, volgens mij wel eens van gehoord, maar als jij zegt dat het een gewone RPG is, en dus geen online MMORPG, waarom heet de game dan Phantasy Star ONLINE Card Battle:confused:?

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat card battle doet me een b'tje t idee geven dat t een sort Magic The Gathering is....en dus niet Massive...maaruh...thats just my 2ct.

Edit: en dan wel in de RPG sfeer enzo ofc.

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Net zoiets als Yu gi oh!

5. Kwodox

Kwodox Gamer o'the 1st hour

Leuk Bevonden:
    0
    In deze game, 'Phantasy Star Online Episode III: C.A.R.D. Revolution'...is iig de manier van vechten volledig anders.
    In plaats van de min of meer traditionele 'hack and slash' methode wordt er nu gebruik gemaakt van een strategisch battle-verloop d.m.v. het uitleggen van (collectible) kaarten.
    Hoe dat precies in z'n werk zal gaan is (mij) nog niet helemaal duidelijk, maar in eerste instantie sta ik er nogal sceptisch tegenover...

Deel Deze Pagina