1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe zou je dat dan willen doen? Mij lijkt dit echt wel de handigste methode.

    Ja, tuurlijk! Paar van dat soort potjes en je bent veteran gear!:b:
     
  2. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Had vandaag niet echt gelegenheid om te gamen. Morgen hoop ik wel. Anders gaat het van t weekend flink knallen worden!! Hoop dat jullie dan nog geen Veteran Gear zijn;)
     
  3. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat er bij de eerste ronde bij vandaag en het tikte wel aardig aan. Op een irritante teamgenoot na (Ghostsniper ofzo 8) . Maar heb geen DLC en dan skiet het niet echt op met zoeken enzo, maar morgen even de DLC halen, komt wel goed dit weekend :thumbs:
     
  4. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja was zeker wel vet! Ik ging alleen niet zo goed :p
    En zoals ik al zei: Er moet iemand slecht zijn anders is er niemand goed!
    Morgen avond rond 9 uur kan ik wel weer on komen, dan kunnen we dan weer paar potjes knallen :D
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Morgen is vrijdag, kleine kans dat ik dan rond 9 uur online zal zijn ;). Maar anders gewoon een andere keer.:)
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nu de zoveelste game waarbij ik boost(3de ofzo) en toch vind ik weer dat het boosten wel wat gezelligs heeft. Beetje elkaar helpen, beetje ouwehoeren. Uiteraard zal ik als ik level 100 ben niet ermee te koop lopen omdat de manier waarop geen skill vereiste.
     
  7. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je niet van die irritante mensen erbij hebt, maar kaasstengel als je de DLC hebt kun je ook gewoon met ons meedoen
     
  8. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Stap 1: Regel 6 mensen waarvan 4 mensen een dummy account hebben.
    Stap 2: Zorg ervoor dat IEDEREEN de DLC heeft. Zonder DLC wordt erg lastig.
    Stap 3: 1 boost match duurt totaal 3 uur. (Kom hier zo op terug)
    Stap 4: Spreek af welke personen er beginnen met killen. Er zijn altijd 4 mensen aan het killen ( 2 COQ en 2 Locust)
    Stap 5: De andere 2 mensen die doen dus niks en gaan ondertussen wat anders doen dan achter de xbox zitten.
    Stap 6: De vier mensen gaan killen aan beide spawnkanten. 1 locust en 1 coq bij de ene kant en de andere locust en coq aan de andere kant. Hierdoor kun je de spawnende "dummy's" blijven killen.
    Stap 7: Na een uurtje komen de andere 2 personen terug die niets hebben gekilled terug en wordt er van beurt gewisseld met 2 anderen.
    Stap 8: Uurtje later wordt er weer gewisseld en heeft iedereen 2 uur de tijd gehad om te killen en 1 uur pauze
    Stap 9: Eindig de match na 3 uur en haal je punten binnen.

    (dit is de snelste manier aangezien guardian de hoogste score multiplier heeft)
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gewoon guardian kan flink aantikken, maar je moet wel geduld hebben tot je een lekker potje met goede verbinding hebt.

    En nu kan ik ook geen match meer vinden, dus tijd om te stoppen.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Yay, alle dlc voor 800msp, zo'n chievo hoer als ik ben... Die moet ik gewoon kopen :9. Even voor de duidelijkheid: Ik wil vooral de orginele GOWII completen, maar zonder DLC (Social club) is het bijna onmogelijk). En wie weet ga ik het nog leuk vinden ook, Gears 3 duurt nog wel eventjes :+
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  11. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar 954 waves op Insane en ik ben level 100. :+
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond weer boosten\o/
     
  13. xPhantomNL

    xPhantomNL Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gister een uurtje of 2-2,5 bezig geweest met horde, na een aantal keer gekickt te worden (dunno why, ligt niet aan m'n verbinding want mijn NAT is volgens de xLive verbinding gewoon open) toch van 17 naar 36 gerankt :).

    Ik hoop dat Ifra vandaag de code kan opsturen zodat ik dan ook alle DLC heb ;).
     
  14. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt wel *)
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand zin om Horde te doen en voor level 50 te gaan? Lijkt me echt tof om dat weer eens te bereiken.:D
     
  16. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat gaan jullie vanavond dan? Wil ook graag meedoen:D
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Of anders gewoon online matches spelen? In mijn eentje lukt het niet echt om een match te vinden, terwijl het met iemand samen een makkie is, ook als ik host?:confused:
     
  18. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik doe mee! Heb dan alle DLC!

    Hoe snel gaat het levellen eigenlijk? Is level 100 haalbaar? :+
     
  19. xPhantomNL

    xPhantomNL Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, hoever kom je ongeveer na 1 boost match (duurde ongeveer 3 uur, toch?) als je rond level 40~45 bent?
     
  20. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe vanavond ook mee.
    Ben alleen pas nanaf 21.15-22.30 thuis.
     

Deel Deze Pagina