weet iemand in welke winkel je een xbox360 RGB AV scart kabel kan kopen. ( niet bestellen op internet maar in de winkel?)
Je kan de kabel voor € 14,95 + € 1,95 bestellen bij Bol.com In de winkel kom ik de RGB-kabel maar heel zelden tegen.
Waarom zou je 'm in de winkel halen als je 'm ook op internet kan bestellen Heb je al gekeken in de MediaMarkt en die gameshop in Zwolle (weet de naam niet)?
Deze kabel heeft een levertijd van 2 á 3 dagen !! http://www.bol.com/nl/p/games/rgb-scart-av-kabel/1004004000034788/index.html Je krijgt de bestelling samen met een acceptgiro thuis !
En als je hem gisteren had besteld heb je hem morgen in huis. Ik heb de RGB AV scart kabel ook niet in de winkel gezien. Misschien media markt of een gameshop, maar on-line gaat een stuk sneller.
Naar de MM , Bartsmit of Intertoys gaan heeft geen zin. Zij verkopen alleen de component- en VGA-kabels voor de Xbox360. Bij een echte gameshop hebt ik ze wel zien liggen (nieuw en 2e hands).
Zat die bij de launch box of arcade? Jammer dat je ver weg woont, want die had je van mij gewoon gratis kunnen hebben.