PS 2 sneller dan x-box :bewezen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StreetWarrior, 20 mrt 2002.

1. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Nou en je had een mooie geweest :D

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Whaha, god bewaren ons ;)

Jah nu is er nog niks concreets, maar ze halen echt de BIG GUNS op E3 eruit...

En eerlijk gezecht, als je naar die filmpjes van DOA3/halo kijkt, ik vind het op mijn TV nog mooier!!!

Met die logica in mijn hoofd zou dat inhouden dat Brute Force/Mechassault/Unreal Championship/Crimsons skies/Kakuto Chojin/Marakumo/etc, etc op mijn TV mooier moet zijn dan in de filmpjes....

tot nu toe gaat het op! (halo/DOA3/Gotham) :)

Daar baseer ik me ook onder andere op!
    (eigenlijk bedenk ik dit me nu pas net, maar ik vind het een erg goed argument!)

3. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    jaja, je zult zien, enne als je me naam niet goed kan schrijven of een debiel bent ofzo schrijf het dan niet.

4. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    uh dat zal wel iemand anders zijn dan :)
    maarre ok, vergelijk doa2 met doa3 dan :D

5. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan met DOA2 en 3???:)

6. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Waar wil je heen Swaquilino? Dat DOA2 op de ps2 mooier is dan DOA3 op de xdoos? Nou, nu moet je echt kappen hoor. Als je niet ziet dat doa2 op de ps2 lelijker is dan doa3 op de xbox dan dan.........hier heb ik geen woorden voor. Is er iemand die dat netjes kan verwoorden voor mij?
    Ik heb ze naaste elkaar zien draaien en geloof me bij de ps2 versie kon ik vanaf de andere kant van de straat de jaggies tellen. Ok, iets wat overdreven maar ze zijn behoorlijk aanwezig. Dat was eigenlijk ook alles waar ik vervolgens nog naar kon kijken, ik irriteerde me er dood aan. Miischien kwam dat ook omdat ik net 3uur DOA3 had gedaan op de xbox waardoor het helemaal opviel.

7. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik zeg niet doa2 mooier is op de ps2 ofzo. ik zeg dat doa2 en dan bedoel ik op de dreamcast er hetzelfde uitziet, alleen op de DC is er tenminste anti aliasing gebruikt

enne wil je zeggen dat doa3 geen jaggies heeft, lol als je dat niet ziet

8. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb DOA2 op de DC gehad, en ik moet zeggen dat de DOA3 versie er echt wel anders uit ziet... Ik ga niet zeggen mooier want dat weten we al..
    Maar het spel is veel scherper en heeft gewoon veel meer detail!!:)
    En ik zie bij DOA3 echt geen Jaggies!!

Edit:
    Ok even snel DOA3 gespeeld, in de achtergrond zijn inderdaad een paar jaggies soms.. Maar noem eens een spel die dat niet heeft!!
    Edit:

Laatst bewerkt: 5 mei 2002
  9. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Owh ok vergeleken met de DC doa2 sluit ik me aan bij Cyberpunk. Veel meer detail in alles op het mannetje en alles in de achtergrond. Duidelijk een verbetering.

DOA3 op de xbox heeft wel jaggies idd maar die zijn niet zo aanwezig als op de ps2 DOA2. De meeste zien ze dus ook niet bij de xbox omdat ze alleen op sommige 'lijnen' zitten in de achtergrond. De rest is netjes weggewerkt.

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Jij moet nou echt een keer je ogen laten checken, ben jouw gestook en ronduit leugens vertellende posts een beetje zat nu.

Je gaat je nu OF schappelijk gedragen tegen mensen die jouw mening niet delen.

OF, je gaat lekker je gamecube en ps2 forums bevuilen met die brutale taal.

Als je mijn mening wilt weten, ben je zelf een debieletje met een beetje last van Blinde vooroordelen.

Is hopelijk geneesbaar, maar ik betwijfel het.

als er over een jaar geweldige mooie xbox games zijn zit jij toch nog van "PS2 kan het better deze games zijn lelijk".

Xbox games vinden xbox games mooi
    ps2 gamers vinden xbox games mooi
    gamecube gamers vinden xbox games mooi

iedereen behalve jij en andere fanboys vinden xbox games mooi.

het is geen feit hierdoor dat xbox games mooi zijn (anders zou god ook bestaan met die beredenatie) maar jouw mening wijkt wel af van de norm, en dat vinden wij niet erg, zolang je mensen er maar niet mee lastig gaat vallen. (of debiel noemen) want dan word je echt vervelend. Zuur menneke.

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    elke console game zonder AA heeft jaggies, komt omdat vertikaal minder lijnen getekend worden dan horizontaal, dan krijg je dit effect:

*inzoom mode*

-----___
    -----___

Alhoewel ik ze nooit echt sie in DOA3....ja als je er erg op let!
    maar op de PU award heb ik directe vergelijking gedaan en VF4 was veel jaggier? (snapte niet waarom dat zo was) :confused:

ligt aan de tv ofzo? of kwaliteit van de output.

12. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wouden de developers de stijl van Virtua Fighter niet teveel veranderen(heb ik ergens gelezen), en zich meer op de gameplay richtten.. En dat is ze kennelijk gelukt!:)

13. Paula

Paula Guest

Dat heeft Vriendje Kobold netjes gedaan :) Ik zeg het niet gauw maar het was goed gearticuleerd>mooi woord trouwens

idd, ik ga hier liever niet op in, want ik weet gewoon dat dat de verkeerde kant opgaat, slimmer zijn als de rest laat ik zo maar zeggen, en je wordt ouder he whaha

Wat dat virtua fighter betreft Kobold, ik heb echt geen idee waarom het er zo lelijk uitziet qua jaggies, lijkt mij dat het idd wel wat mooier had gekend. Als ik kijk naar gta3 of gt3 kan het wel mooi zijn, maar toch wel wazig jah. De (schrale :) ) power is er toch zeker wel als ik kijk naar hoe een level op is opgebouwd in gta3, maarja...

En wat die gamecubers, ps2 ers, en xboxers betreft, ben benieuwd wie ze gewoon als een echte diehard alle 3 heeft en gewoon ook de spellen origineel koopt en echt werkt voor zijn hobby laat ik zo maar zeggen. Iemand?? Als die xbox gekraakt is koop ik hem instant, evenals die gamecube, maar zeker niet origineel want daar heb ik helaas het geld niet voor, en ik gun het ze echt van harte hoor, zoals de dreamcast eindigt wil niemand natuurlijk. Voor de xbox om shenmue2, en de uberende spellen die nog gaan komen, voor de gamecube alleen al om resident evil. Vrije tijd boven alles :)

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    AMEN!! :+

15. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    hmm vind jij dit ook al een geschikte afronding voor dit forum paula, lets say: PEACE :'-(

16. Paula

Paula Guest

Deel Deze Pagina