Is het echt zo dat morrowind hapert? Dit hoorde ik in van sommigen in een tread (weet niet meer welke). Ik denk namelijk dat ik deze wil kopen maarre... het zou wel jammer zijn als ie hapert, kan de xbox het niet aan door de graphics ofzo...??? (Mag ik wel een thread openen om zon vraag te stellen eigenlijk?)
in morrowind zitten nogal wat bugs, je kunt bijvoorbeeld vast komen te zitten in ravijnen, maar ach, dat boeit niet, het is een prachtspel
en je mag denk ik geen thread openen door om zo een vraag te stellen, maar je hebt gelijk, je kunt het moeilijk in de centrale morrowwind thread posten, die thread is vet groot
het is niet waar dat morrowind hapert. Wel loopt hij af en toe vast maar daar kom je zo overheen. Het is echt een prachspel
Hij hapert in drukke gebieden, beeld wordt regelmatig zwart en dan mag je weer opnieuw beginnen, en er zitten idd een paar kleine bugs in (vastzitten in Ravijnen) Maar voor de rest is het een topspel!
zoals hierboven al een paar x gezegd is zitten er wel een paar bugjes in ... maar ik vind t spel zo ontzettend goed dat ik die bugs voor lief neem, ze zijn naar mijn mening GEEN goede reden om t spel niet te kopen ...
W8en ja.. de voorlopige release staat op (in Amerika) het 4e kwartaal... Maar ff weer ontopic Morrowind is een prachtspel waar je af en toe een bug tegenkomt, over dat haperen, hij hapert bij mij alleen als je in een stad bent (als je dat haperen kan noemen, zo weinig)
de verhouding speelplezier/soepelheid slaat uit naar de kant van het spelplezier... maw: kopen dat spel!
Morrowind is niet echt vanaf de grond gebouwd voor de Xbox. Ze hebben volgens mij gewoon ff snel een poortje gemaakt. De graphics vind ik zelf echt schitterend uitzien, vooral die zonsondergangen Maarja, als ik in drukke gebieden kom gaat het soms wel wat stotteren, al zou je dit van de xbox niet verw8en.
Het spel hapert inderdaad maar niet merkbaar. Ik zit in ieder geval altijd zo diep in het spel verzonken dat ik het spel niet vind haperen.
Ik geloof nooit dat morrowind net zoveel hapert als Halo multiplayer. Het enige slecht aan halo als je het mij vraagt
Ja heb net halo en hij hapert idd vaak in multiplayer . Wil trouwens ook morrowind kopen is hij heel anders als de pc versie?
Nope precies hetzelfde, maar ik vind het wel leuker on vanuit de bank of luie stoel te spelen dan voor de pc. (verdeel ik mijn rsi ook een beetje)
morrowind happert in het begin nooit en loopt ook nooit vast maar als je het veel speelt (wat je zker gaat doen als je erin verdiept bent) dan beginnt hij soms te happeren en steeds vaker vast te lopen niet erg vaak maar af en toe maar dit is geen goede reden om hem niet te kopen