1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar van die levels die eindigen als je een scheet laat haat ik!

    Net als het feit dat je de gijzelaars niet mag opofferen voor het hogere doel!
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is volgens mij bijna geen enkel spel waar je gijzelaars gewoon neer mag schieten..:+
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan zal her rated for nobody worden waarschijnlijk. Al was die scene op het vliegveld ook op het randje.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    The Punisher :D
     
  5. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel goede game. Al vind ik online de originele COD: Modern Warefare toch beter. Kan nog aan mij liggen heb online nog niet zoheel veel gespeeld. Weet nog dat ik in de originele hard op mijn bek ging in begin maar daarna ging het de heel andere kant uit. Hopelijk nu ook dus. De maps zijn wel leuk bedacht. Maar vind toch jammer dat er soms veel snippers durven zitten op bepaalde mappen. Maar dat hoort er nu eenmaal bij.
     
  6. axxo

    axxo Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Wilt iemand me helpen met Spec Ops?

    Ik moet alle 69 sterren nog hebben.

    My GT = aXXo22
     
  7. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook, moest meteen aan No Russian denken. Maar dat maakt het artikel op nu.nl niet minder onzinnig:+ Kan me niet herinneren dat ik in No Russian 5 kilo explosieven door de douane moest proberen te smokkelen.

    is het uberhaupt op hetzelfde vliegveld gebaseerd? lijkt de layout er in de verste verte op?
     
  10. axxo

    axxo Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die wil helpen ? :{
     
  11. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat je gewoon online kan cheaten zonder je xbox om te bouwen.
    Het is is niet ook te achterhalen, dus ook niet in de Spy cam.


    Ik ben zelf zwaar tegen online cheaten, maar ik vraag me eigelijk af of Microsoft hier uberhoud iets aan kan doen? Vanwegen het feit dat je Xbox niet hoef om te bouwen, dan kunnen ze het nooit achterhalen dat je cheat lijkt mij.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Lol die knive van 20 meter :D. Kansloos verneukt deze game!
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is gewoon een scam. PC beelden en wedden dat als je gaat downloaden dat je ergens voor moet betalen.
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Modern Warfare 2 krijgt beveiligingspatch
    18 feb. 2011 11:32 / Gewijzigd 18 feb. 2011 11:32 / Door: Game Solutions / 8 reacties / Bron: Infiniti Ward

    Ontwikkelaar Infinity Ward laat weten dat er een beveiligingspatch voor Call of Duty: Modern Warfare 2 is ontwikkeld die binnenkort moet verschijnen.

    "De nieuwste patch voor Modern Warfare 2 is af en wordt nu intern getest. Deze nieuwe update zal beveiligingsproblemen die de multiplayer beïnvloeden oplossen", aldus communitymanager Rob Bowling op het Infinity Ward-forum. "De bedoeling is dat de update voor Xbox 360, PlayStation 3 en PC verschijnt. Er is nog geen releasedatum beschikbaar."

    De update verbetert ook een fout in de multiplayer-map Fuel. Het is in Fuel momenteel mogelijk om op een bepaalde plek in een steen te gaan zitten. De speler in de steen kan naar buiten kijken en schieten, terwijl andere spelers hem niet kunnen zien. Deze fout zou na de update opgelost moeten zijn.


    Eindelijk die bug in Fuel gefixt. Duurde wel 2 jaar maarja. :+

    bron gamer.nl
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Die map is er sinds Juni vorig jaar. Niet eens 1 jaar dus...

    Alsnog komt die update veel te laat :p
     
  16. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet wat mensen er leuk om vinden om te hacken...
    Dat haalt toch al de fun uit zo'n spel...
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Modern Warfare 3 wordt een prequel met Ghost

    Volgens de OPM (Offical PlayStation Magazine) wordt Call of Duty: Modern Warfare 3 een prequel. Ghost zal weer terugkeren als hoofdpersonage. Dit is al eerder beweerd in januari, maar de geruchten worden nu sterker.

    "Infinity Ward's next Modern Warfare title will be a prequel, with Ghost in the lead role", staat er te lezen in het magazine. Officieel is er nog niets bekend, maar de Call of Duty-reeks staat nu niet bekend als een serie die maar sporadisch een nieuw deel krijgt.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Fuck singleplayer. Het gaat om de MP.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    zullen wel wat nieuwe mapjes, wapens en perks worden:+
     
  20. Forty

    Forty Guest

    is fake, om die files te openen moet je een wachtwoord hebben, om dat wachtwoord te krijgen moet je naar een link gaan en dat is gewoon zo'n survey site.

    Vraag me niet hoe ik dit weet.
     

Deel Deze Pagina