1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Woah, easy there internet tough guy, don't pull a muscle :/

    OT:

    /bored, uiteindelijk guild geleaved op mijn warrior. Er zit echt -niks- meer in het spel voor mij dat maar enige uitdaging brengt. Ruby Sanctum is piss-easy en zelfs op een alt-run hebben we geen probleem met 25 man en 10 heroic :/
    Laat de subscription mooi aflopen en wacht dan wel tot Cata. Ik ben er klaar mee....letterlijk.
     
  2. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Arena?
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zovaak gepost hier vroeger? Damn.. :eek:

    Al was ik toen ik 14 was ook een beetje yellow!
     
  4. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat toch echt geen level 12 faction changen he? Dat is zonde van het geld.

    Overigens zijn die battlegrounds zo ergelijk. In "capture the flag", ja, waar je dus een vlag moet veroveren. Vecht iedereen in het midden, het heet dus "fight in the middle". Na 5 jaar wow is er nog steeds niks verandert. Volgens mij weet het merendeel niet eens hoe ze moeten spelen. In AB verdedigt niemand (als iedereen nou gewoon elke 3e match verdedigt). In strand of the ancients loopt men als kippen zonder kop rond. Echt bij mij op de battlegroup is het iets van 65% horde en 35% alliance, maar van de 10 potjes winnen we er 1...
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou er sowieso een name change bij doen. Anders weet iedereen door je horde naam dat je een horde geweest was en wil niemand met je een party vormen of raiden :mad:
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Arena is leuk als je resilience nodig hebt, niet als je in BiS rond loopt.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daar zit voor mij later ook wel wat in.

    Gasten ik zal rustig blijven, maar wil toch nog ff iets kwijt over de FC. Ik heb waarschijnlijk wel een goede reden het te doen, al zal ik de Horde mounts missen.

    Ik heb namelijk gisteren met die add on die me vriendelijk gegeven is even een scan gedaan. Volgens die scan kwam er uit dat er in totaal 651 spelers zijn aan Horde kant. Ze hebben ongetwijfeld meer chars, maar het is bedroevend laag.

    Ik wil graag Horde proberen, maar het aantal spelers en de mogelijkheden iets te kopen op AH is er haast niet. Ze werken wel beter samen in BG's, winnen 2/3 van de potjes die er gedaan worden. Punt is dat ik liever een grote faction heb, dan eentje waar je weinig mee kan. Communicatie in de steden loopt ook lang niet zo lekker. Orgrimmar is hier een goed voorbeeld van.

    Een aantal van jullie zijn Horde, maar op jullie Realm kan dat wel anders zijn.

    Ik wil geen gekkigheid meer, maar wel wilde ik dit nog even kwijt. Voel je vrij daar fatsoenlijk op te reageren. ;):):
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Check gewoon een realm die high populated is. Daar zitten genoeg mensen en dan zit er ook veel op AH.
     
  9. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak dan een Horde char op een andere realm? Als je zo graag een level 12 warrior wilt op Alliance, delete dan je Tauren Warrior en maak een nieuwe Warrior op de Alliance kant op je realm...

    Met 25 euro kan je betere dingen doen dan een level 12 character faction changen, gezien je zo weer level 12 bent...

    Edit: Al'Akir EU, zowat geen Alliance en goenoeg Horde :p
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2010
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tuurlijk is het zonde, maar ik heb de afgelopen paar weken ook besteed aan gold handelen. Heb nu zo'n 650 Gold staan op die char en er is nog wat inkomende. Vind het opzich best wel zonde dat voor niets te moeten uitgeven.

    Het lijkt trouwens dat Tauren een soort van bonus hebben als warrior, want ben nog niet dood geweest door fouten.
    Is dit toevallig met de Dreanei ook zo? :eek:

    Nogmaals ik weet dat het zonde is als ik het doe. Op moment heb ik wat centen over voor mijn vakantie en ik doe normaal ook niet zo moeilijk over een tientje meer of minder.

    WEET je wat ook zonde is? Doorlevelen op Horde naar bijvoorbeeld 80, dan chancen en in eens in je stats zien dat er een hoop minder quests zijn gedaan. Dit vind ik dan weer zonde van de moeite.

    Het is dus vooral het goud wat ik al verdiend hebt, de moeite voor de quests, maar op moment niet het geld.

    Dat laatste hou ik nu maar over op. ;)
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Staat een Icc 10 run op de kalender voor donderdag en maandag de follow-up. De RL maar even gevraagd of ik de confirmed status zou kunnen krijgen; ik ben altijd online ook als ik niet confirmed ben, indien ze mij toch nodig hebben. :)
    "If you can make it both days, i'll keep you in the frond of my mind", kreeg ik terug. Nog maar even afwachten dus.

    Ik heb nu wel 57 Emblems of Frost, dus woensdag een nieuwe trinket. Ik heb geen zin om randoms te doen dus maar wachten op de weekly. :p
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mijn GM verzoek duurt ook alweer even. Misschien hebben ze het druk of zijn ze nog bezig met het uitzoeken van mijn probleem. Zie een tig aantal pagina's terug voor het probleem. ;)
     
  13. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Duurt vaak wel een tijdje, gewoon geduld hebben.;)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    I know, maar heb hetzelfde probleem een keer gehad met die Perky Pug achievement. Kreeg de achievement wel, maar de loot/reward niet. GM heeft me maanden later zelfs nog geholpen en alsnog de Pug gegeven.

    Heb dus nu een soortgelijk incident. Ja, ik moet geduld hebben. Meestal heb ik het wel, maar soms verlies ik het ook wel. ;):+
     
  15. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit in de Cata beta :>

    Vandaag (net) invite gekregen.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Screens bitte. Vooral die van Elwyn Forest ben ik zeer geintresseerd in. Wil graag weten wat die overgekookte draak daar heeft aangericht.

    Stormwind weet ik al. ;)
     
  17. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb atm alleen m'n Undead Lock overgezet, maar heb ook een premade Gnome Mage op m'n account gekwakt. Client is aan het patchen; duurt lang :mad:
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2010
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb wel ''geduld'' hoor. ;):+

    Zit zelf niet in de beta, zou ubergraag willen. :'-(
     
  19. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Login in je battle.net account op battle.net. Klik dan op "Account". Daar had ik opeens Cataclysm beta staan. Heb bijvoorbeeld nog steeds geen mail ontvangen dat ik in de beta zit.
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Even me subscription verlengen dan, ik wil het namelijk wel testen :+.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina