Ja godver, ik vertrek donderdag naar Bosnië! en dit vind ik net leuk om te doen Wist nog niet eens dat hier een topic voor bestond! Ferronn kun je morgenavond anders? dan heb ik nog wel ffe tijd voordat ik vertrek Kijken wie we nog meer mee kunnen sleuren hierheen
Lijkt me lachen. Tussen 8 en 9 kan ik wel een uurtje vrij maken voor de xbox. Sniperlobbies zijn altijd leuk GT: Jodenzoon Ferron jou heb ik geloof ik al
Ik wil ook medoen, heb alleen geen headset. Kun je van tevoren de regels laten weten voor m'n class enzo? (Intervention + FMJ/Extended Mags, Throwing Knife, Health minimum?)
Hoor ik hier sniper lobby's!!! Ik kan het niet zo goed, maar vind het zo vet eh.. Add me GT maar, en zeg maar als er een is. SiK Wouter
Ben weliswaar niet een van de beste quick scopers (neem tenminste aan dat het hoofdzakelijk quick- en noscope is?), maar wil gerust altijd meedoen als ik tijd heb . Graag ontvang ik dan nog even een PM/ een bericht hier in het topic, over de regels van classes etc. GT is gewoon m'n nick, xPhantomNL
Er kan er nu wel één aangemaakt worden? Moet je je even melden zodat ik weet dat er nu genoeg mensen zijn..
Ik zou ook wel mee willen doen met zo'n lobby. Gister nog gedaan, maar imo te weinig lately. GT: Ihazlazorgun. =]
Ik wil ook wel een keer meedoen, ik word ik public lobbies een beetje gek van van alle noobtubers e.d. als ik wil snipen Gamertag: XRC Jeroen
deze thread is alweer uit februari, maar als mensen nog zin hebben wil ik altijd sniper lobbies doen.
Ja hoor, opzich wel zin in sniper lobby's, ik zuig alleen hard en heb een gebroken pols, maar ik ga m'n best doen. GT: CopycatFanatic