[Xbox 360] Ilja`s Thread

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door DFC _ Ilja, 8 jun 2010.

1. DFC _ Ilja

DFC _ Ilja Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er geen moeite me om ze weg te doen maar niet tegen dump prijzen van 10 a 12,50 euries exclusief verzenden kosten voor games als Bioshock 2 Batman Left 4 Dead 2 enzz dan ruil ik ze wel .... en voor ruilen wil ik wel wat beter dan oude meuk die hier meestal wordt aangeboden .. Ik was op zoek naar Mass Effect 2 en Dante Inferno maar die heb ik in de winkel gekocht omdat niemand ze aanbod. En Bioshock 2 ruilen tegen Mass Effect 2 vind ik een goede ruil maar geen Katamara + NFS Most Wanted tegen Dirt 2 of Dirt 1 tegen Dirt 2. Je denk tog niet dat ik Batman AA Bioshock 1 en 2 Left 4 Dead 1 en 2 en Resident Evil 5 aan jou verkoop voor 65 Incl als ik de verzendkosten eraf haal is dan maar iets van 7 a 8 euro per spel bied dan ook beter .... :mad:

Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  2. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    kom dan met een prijs.

3. Ximun

Ximun Member

Leuk Bevonden:
    0
    Left 4 Dead 2 voor hoeveel?
    of te ruilen voor:
    Fifa world cup 2010 / Lego batman met pure/ Halo ODST / forza 3

Laatst bewerkt: 26 jul 2010
  4. BrainDead

BrainDead Vw Madness

Leuk Bevonden:
    1
    Kon het altijd nog een keer proberen he, maar beetje vaag dat je nu zegt dat de games waar je interesse in hebt weg zijn? deze stonden nl. de vorige keer ook al in de lijst en toen had je geen interesse. Ah well nevermind.

+ gratis kick

5. DFC _ Ilja

DFC _ Ilja Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor 20 incl is die voor jou

Die waren vorige keer ook al weg namelijk UFC 2010 en Dante's Inferno Death Edition thanks voor de kick

Laatst bewerkt: 26 jul 2010
  6. Ximun

Ximun Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan doen we 20 voor left 4 dead 2 check pm

Deel Deze Pagina