ik heb net het spel conflict desert storm aangeschaft maar ik heb er echt nu al spijt van wat een achtelijk spel en dan nagaan dat ik vertrouwde op een review hier op xboxworld dat het een goed spel was. De grafhics zijn gewoon onder de maat en de besturing is houterig. Gewoon weggesmeten geld!!!!!
Ik ben het ermee eens. Ik had hem en vond het ook een houterig slecht bestuurbaar spel. Hopelijk kun je spel nog ruilen in de winkel en anders op de marktplaats proberen te ruilen. Er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden.
Ik heb het spel ook gehad, maar ik speelde helemaal niets zelf, alles met een vriend van me gedaan en dan is het nog best leuk. Daarna heb ik hem geruild op X-bazar, niet echt een grote raplay value.
ik heb m ook en heel lang geleden heb ik 'm ook gespeeld maar goed cooperative is echt bruutjes hoor, al speel ik het de laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer. De besturing is gewoon iets waar je even aan moet wennen (mij is iig nooit opgevallen dat de besturing nou zo ontzettend houterig was). En tsja je moet er ook maar van houden hoor, maar idd een replay-value heeft het spel niet.
Ben het ook met je eens en als je in je eentje speelt maar je bent met meerdere mensen is het helemaal fucking irritant. Ik hoop dat ze binnenkort eindelijk es met een goede oorlogsgame komen voor de xbox.
Ik vond het een heerlijk spel. Goede gameplay en leuke afwisselende missie's. Ik zou 'm geen 10 geven, maar was zeker niet slecht.
De graphics zijn inderdaad middeleeuws.... maar de gameplay is verfrissend. In eerste instantie was ik ook teleurgesteld door de graphics. Maar toch heb ik het veel gespeeld omdat het weer eens wat anders is dat je met vier characters tegelijk kan spelen!
Spel gaat wel ik vind er ook wienig afwisseling in voorkomen omdat je telkens weer 209980 irakeesjes op je af rkijgt terwijl je alleen hoeft te schieten. weinig tactiek vereist dus.
ik heb hem geruild vandaag tegen een tegoedbon ik weet nog geen ander spel en er komen binnekort wel mooie games.
Co-op is wel lache hoor De besturing is idd wat houterig maar dat komt omdat ie een soort van verkapte auto aim heeft. De graphics zijn niet mooi maar doen hun ding, al met al best wwel een geinig spelltje. (co-op games doen het altijd wel goed bij mij)
nou, het spel is wel goed hoor, de besturing is wel handig (hij richt meteen op de vijand) de poppetjes reageren wel iets slomer/minder op de controls. Maar in co-op is hij Ok (als je met z'n 4-en bent heeft iedereen een eigen poppetje!) single-player is wel irritant
hm ik heb t spel ook, maar (tegen jullie indrukken in) heb ik er wel een hoop fun mee gehad, vooral met multiplayer. Het spel zit opzich wel goed in elkaar, je moet alleen ff door het begin "heenbijten", en dan is het best leuk.