Conflict desert storm ZUIGT

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kibowie, 28 apr 2003.

1. Kibowie

Kibowie Guest

ik heb net het spel conflict desert storm aangeschaft maar ik heb er echt nu al spijt van wat een achtelijk spel en dan nagaan dat ik vertrouwde op een review hier op xboxworld dat het een goed spel was.
    De grafhics zijn gewoon onder de maat en de besturing is houterig.

Gewoon weggesmeten geld!!!!!

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou jammer zijn, want na best wat moeite ga ik em binnenkort toch eindelijk krijgen (xbazar)

3. Kibowie

Kibowie Guest

Echt waar geloof me geef je geld aan een ander spel uit want het is niet het geld waard.

4. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Het ziet er gewoon netjes uit hoor! Ik vind het best tof!

5. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het ermee eens.
    Ik had hem en vond het ook een houterig slecht bestuurbaar spel.
    Hopelijk kun je spel nog ruilen in de winkel en anders op de marktplaats proberen te ruilen.
    Er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden.

6. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook gehad, maar ik speelde helemaal niets zelf, alles met een vriend van me gedaan en dan is het nog best leuk. Daarna heb ik hem geruild op X-bazar, niet echt een grote raplay value.

7. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m ook en heel lang geleden heb ik 'm ook gespeeld 8)

maar goed cooperative is echt bruutjes hoor, al speel ik het de laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer.
    De besturing is gewoon iets waar je even aan moet wennen (mij is iig nooit opgevallen dat de besturing nou zo ontzettend houterig was). En tsja je moet er ook maar van houden hoor, maar idd een replay-value heeft het spel niet.

8. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    yup 1 van de trieste spellen op de xbox

9. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ben het ook met je eens en als je in je eentje speelt maar je bent met meerdere mensen is het helemaal fucking irritant.
    Ik hoop dat ze binnenkort eindelijk es met een goede oorlogsgame komen voor de xbox.

10. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het een heerlijk spel.
    Goede gameplay en leuke afwisselende missie's.
    Ik zou 'm geen 10 geven, maar was zeker niet slecht.

11. AntiChrist

AntiChrist 1stClassGameNerd

Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zijn inderdaad middeleeuws.... maar de gameplay is verfrissend.

In eerste instantie was ik ook teleurgesteld door de graphics. Maar toch heb ik het veel gespeeld omdat het weer eens wat anders is dat je met vier characters tegelijk kan spelen!

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Als je het spel zo brak vind waarom heb je hem dan niet gewoon terug gedaan?

13. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Spel gaat wel ik vind er ook wienig afwisseling in voorkomen omdat je telkens weer 209980 irakeesjes op je af rkijgt terwijl je alleen hoeft te schieten. weinig tactiek vereist dus.

14. Kibowie

Kibowie Guest

ik heb hem geruild vandaag tegen een tegoedbon ik weet nog geen ander spel en er komen binnekort wel mooie games.

15. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    Hijs lache man..........en vooral coop!!!!8)

16. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je hebt gelijk!!! Ik heb hem op de pc en het is inderdaad een heel erg groot kut spel!!!

17. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Co-op is wel lache hoor :p
    De besturing is idd wat houterig maar dat komt omdat ie een soort van verkapte auto aim heeft.
    De graphics zijn niet mooi maar doen hun ding, al met al best wwel een geinig spelltje. (co-op games doen het altijd wel goed bij mij)

18. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Totaal mee oneens zeer prettige besturing leuke gameplay en zeker geen slechte graphics

19. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    nou, het spel is wel goed hoor, de besturing is wel handig (hij richt meteen op de vijand) de poppetjes reageren wel iets slomer/minder op de controls. Maar in co-op is hij Ok (als je met z'n 4-en bent heeft iedereen een eigen poppetje!) single-player is wel irritant

20. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    hm ik heb t spel ook, maar (tegen jullie indrukken in) heb ik er wel een hoop fun mee gehad, vooral met multiplayer. Het spel zit opzich wel goed in elkaar, je moet alleen ff door het begin "heenbijten", en dan is het best leuk.

Deel Deze Pagina