ik heb dus al 4 controllers ]:- maar ik heb het formulier al weg gedaan. voor twee spellen en een controller]:- zou het mogelijk zijn achteraf als ik de reward pack al binnen heb om de controller terug te sturen en alsnog een game kunnen uitzoeken?? wat denken jullie
Als je de form al hebt opgestuurd heb ik d'r een hard hoofd in dat je dat achteraf nog een keer kunt wijzigen. DAT zou een geklooi worden voor MS als meerdere dat opeens gingen doen. Dit is ook de reden dat ik m'n form nog niet opgestuurd heb. Even kijken of d'r niet andere games/3 games voor te krijgen zijn.
Bij profiel heb je de optie ( Edit options ). Onderaan het beeld staat ( You can upload an avatar from my computer ). De avatar mag maximaal 80*80 pixels groot zijn.
leuk voor jou dat je 4 controllers hebt ik heb er maar 3 en kan er maar drie want ik anders geen dvd's kunnen kijken.
verkoop je je 5 controler tog, denk niet dat je hem in kunt ruilen voor nog een spel. zou een beetje vaag zijn, en helemaal niet snugger van Microsoft. En dan wil denk bijna iedereen wel 3 spellen in plaats van 2 spellen en een contoller!